Przetargi.pl
Remont Domu Ludowego w Nizinach

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domu Ludowego w Nizinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotowego projektu, zamawiający zamierza zlecić wykonanie robót budowlano - instalacyjnych dotyczących Remontu Domu Ludowego w Nizinach W ich zakres wchodzić będą m.in.: 1/. w części robót budowlanych: a/. demontaż części stolarki b/. dostawę i montaż stolarki nowej ( okienna i drzwiowa ) c/. wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki oraz posadzki z kamieni sztucznych d/. roboty blacharskie e/. wykonanie opaski betonowej wokół budynku oraz obłożenie cokoły płytkami klinkierowymi f/. ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową 2/. w części robót instalacyjnych: a/. demontaż rurociągów z rur stalowych b/. demontaż grzejników czołowych, żeliwnych c/. demontaż osprzętu instalacji c.o. d/. wykonanie nowych podejść pod urządzenia e/. montaż nowych grzejników wraz z rurami przyłączeniowymi Wszystkie roboty budowlane i instalacyjne, mają charakter remontowy, bez wykonywania nowych elementów budynku. Mają one na celu poprawienie estetyki obiektu oraz standardu pomieszczeń wytypowanych w założeniach do realizowanego obiektu. Dlatego też roboty te zostały opisane jedynie z poszczególnych pozycjach w przedmiaru robót. Ponieważ zakres prac nie wymagał od zamawiającego uzyskania pozwolenia na budowę właściwego organu, nie opracowywano dokumentacji projektowej. W trakcie realizacji kolejnych robót, uprawnieni pracownicy zamawiającego oraz wybrany inspektor nadzoru, będą kontrolować zgodność ich realizacji z poszczególnymi pozycjami przedmiarowymi. Zgodność realizacji będzie wymagalna w trakcie oceny realizacji projektu, który uzyskał dofinansowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach