Przetargi.pl
Remont dachu na budynku poczty w Baranowie Sandomierskim

Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim ogłasza przetarg

  • Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8118581 w. 112; 8118583 , fax. 015 8118582
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim
    ul. gen. L. Okulickiego 1 1
    39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
    tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, fax. 015 8118582
    REGON: 00052828000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku poczty w Baranowie Sandomierskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje:1) usunięcie i utylizację istniejącego pokrycia dachowego z eternitu, 2) rozebranie i wykonanie nowej więźby dachowej wraz z impregnacją ogniochronną i grzybobójczą, 3) rozebranie kominów wolnostojących do poziomu stropu i wykonanie nowych, 4) pokrycie dachu folią paroprzepuszczalną, 5) pokrycie dachu blachodachówką powlekaną, wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien dachowych z blachy powlekanej, 6) wykonanie podsufitki drewnianej, 7)wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami Szczegółowy zakres robót zawiera Przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postepowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie przedstawiając następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane Kierownika Budowy do kierowania robotami ogólnobudowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że powyższy warunek udziału w postępowaniu jest spełniony, jeżeli Oferent wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości równej lub wyższej od przedmiotu niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach