Przetargi.pl
Remont dachów w budynkach Szkoły Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, K. B. Kominka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 76 845 16 42
  • Data zamieszczenia: 2023-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach
    K. B. Kominka 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. + 48 76 845 16 42
    REGON: 000712516
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3.polkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów w budynkach Szkoły Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont dachów w budynkach Szkoły Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach”, w podzielne na części: 1 i 2, tj.: CZĘŚĆ 1: Remont dachu budynku SP 3 w Polkowicach – ul. Ociosowa 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.3. Remont dachu budynku SP 3 w Polkowicach – ul. Ociosowa 3, budynek Szkoły podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach zlokalizowanej przy ul. Ociosowej 3, na działce o nr ewidencyjnym 315/177, obręb 0001 Polkowice, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice – miasto.4. Na podstawie ustawy Prawo budowlane zakres realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej Starostwa Powiatowego w Polkowicach.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont dachów w budynkach Szkoły Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach”, w podzielne na części: 1 i 2, tj.: CZĘŚĆ 2: Remont dachu budynku SP 3 w Polkowicach – ul. Kardynała B. Kominka 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.3. Remont dachu budynku SP 3 w Polkowicach – ul. Kardynała B. Kominka 1, budynek Szkoły podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach zlokalizowanej przy ul. Kardynała B. Kominka 1, na działkach o nr ewidencyjnych 316/2 i 315/30, obręb 0001 Polkowice, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice – miasto.4. Na podstawie ustawy Prawo budowlane zakres realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej Starostwa Powiatowego w Polkowicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł,2) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto,b) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia robót w specjalności:- konstrukcyjno-budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach