Przetargi.pl
Remont budynku kościoła p.w. Znalezienia Krzyża Świętego w Ochotnicy Dolnej - etap I (w tym wymiana pokrycia dachowego i modernizacja elementów zagospodarowanie terenu wokół kościoła)

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 262 09 10 , fax. 018 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 262 09 10, fax. 018 262 09 36
    REGON: 00055143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia p.w. Znalezienia Krzyża Świętego w Ochotnicy Dolnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku kościoła p.w. Znalezienia Krzyża Świętego w Ochotnicy Dolnej - etap I (w tym wymiana pokrycia dachowego i modernizacja elementów zagospodarowanie terenu wokół kościoła)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych kościoła w zakresie : - robót rozbiórkowych, - robót ciesielskich (wg technologii obróbki i montażu jak w więźbie oryginalnej .Nie dopuszcza się wbudowania jakichkolwiek elementów drewnach nie okorowanych lub porażonych szkodnikami biologicznymi), - impregnacji konstrukcji drewnianych, - robót blacharskich, - obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe), - instalacji odgromowej, - wymiany pokrycia daszków na ogrodzeniu, - renowacji ogrodzenia wokół kościoła w zakresie ( robót murarskich, spoinowania, impregnacji powierzchni muru), - malowania elementów stalowych ogrodzenia, - dokumentacji fotograficznej robót konserwatorsko-budowlanych. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót (załącznik Nr 1 do SIWZ) i STWiOR (załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : Załącznik Nr 1 do SIWZ Przedmiar robót. Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123614
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział 9. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych , zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 16 września 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę konserwatorsko-budowlaną (remont, przebudowę, modernizację konstrukcji i pokryć dachowych) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budynków zaliczanych do klasy 1272 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (budynki przeznaczone do sprawowania kultu religijnego i czynności religijnych) lub obiektów budowlanych zaliczanych do klasy 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską oraz nieruchomych, archeologicznych dóbr kultury) z zakresu odpowiadających przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, c) informacje na temat średniorocznego zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne etaty w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż 5 pracowników rocznie (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 złotych. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, ust 1 - 3 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust 1 - 2 ustawy Pzp: 1) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 2) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 3) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 4) Kserokopie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 5) Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 16 września 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę konserwatorsko-budowlaną (remont, przebudowę, modernizację konstrukcji i pokryć dachowych) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budynków zaliczanych do klasy 1272 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych ( budynki przeznaczone do sprawowania kultu religijnego i czynności religijnych) lub obiektów budowlanych zaliczanych do klasy 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską oraz nieruchomych, archeologicznych dóbr kultury) z zakresu odpowiadających przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz osób i podmiotów - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie-zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę potencjału technicznego 1) Wykaz narzędzi i urządzeń - wzór stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę potencjału kadrowego 1) informacja o średniorocznym zatrudnieniu w latach 2006-2007-2008 - wzór stanowi Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Kosztorys ofertowy opracowany wg zasad określonych w rozdziale 16 SIWZ - opis sposobu obliczenia ceny. Wyliczenie wartości robót ma być dokonane w oparciu o Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga aby cena robocizny zgodnie z wzorem podanym w pkt.3.1. Środowiskowych metod kosztorysowania robót budowlanych była o wartości minimum 9,77 złotych , wg następującego wyliczenia jjak w siwz Oferty o stawce robocizny niższej niż 9,77 złotych na godzinę - stanowią czyn nieuczciwej konkurencji. I. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. II. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. III. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. IV. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. l ustawy opisane powyżej oraz wymagania zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. V. Załączniki do SIWZ muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich zmian. VI. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. VII. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie powinny zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego. VIII. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy wpisuje on nie dotyczy lub postępuje zgodnie z instrukcją wypełniania danego załącznika. IX. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. l ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. l ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. X. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. XI. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89, ust. l, pkt. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ochotnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach