Przetargi.pl
Remont barokowego kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Lipinkach etap II - wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz wykonanie schodów zewnętrznych, w ramach projektu pn. - odnowienie elewacji zewnętrznej zabytkowego kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lipinkach wraz z zagospodarowaniem terenu przylegającego do kościoła na cele integracji społecznej.

Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
    53 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 00054404200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont barokowego kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Lipinkach etap II - wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz wykonanie schodów zewnętrznych, w ramach projektu pn. - odnowienie elewacji zewnętrznej zabytkowego kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lipinkach wraz z zagospodarowaniem terenu przylegającego do kościoła na cele integracji społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres robót budowlanych obejmuje: wykonanie nowych drzwi w wejściu do kościoła z zachowaniem pierwotnego układu i formy drzwi barokowych. Należy wykonać nowe drzwi wejściowe do zakrystii oraz kaplicy bocznej o podobnej formie. Stolarkę tę wykonać w drewnie dębowym, a kolorystyka nawiązywać winna do zachowanej kolorystyki stolarki wewnętrznej. Należy również w całości wymienić stolarkę okienną na nowe okna aluminiowe, z zachowaniem obecnej formy i układu. Przeszklenia wykonać z szyb zespolonych. W górnej części należy przewidzieć otwory uchylne. Kolorystyka stolarki aluminiowej powinna nawiązywać do stolarki drewnianej. W całości zakrystii otwory okienne o prostych nadprożach należy zmienić na sklepienia łukowe, nawiązując formą do całości kościoła. Wykonanie nowych schodów zewnętrznych z granitu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123614
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - warunek podstawowy; 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, na które jest prowadzone postępowanie, na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 4. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą na dzień składania ofert uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych bądź posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.Wykonawca przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wykonawca spełnia warunki określone w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. nr 150, poz. 1579) i wykaże się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pracach przy zabytkach w zakresie jak dotowane zadanie lub posiada stosowne zaświadczenie WKZ do prowadzenia tego rodzaju prac. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru z udziałem służb konserwatorskich) -Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym, na które jest prowadzone postępowanie i wartością nie mniejszą niż 170.000 zł netto na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - załącznik Nr 3 8)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zamawiający wymaga wykazania kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane i przynależność do izby określone przepisami Prawa budowlanego i posiadającego co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiadającego uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579) - zał. Nr 4 9)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 10)polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11)kosztorys ofertowy - wg przedmiaru robót, 12)oświadczenie wykonawcy, że przedłoży przy odbiorze robót świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty dla wbudowanych materiałów. 13)parafowany projekt umowy - załącznik Nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach