Przetargi.pl
REMONT BASENU KĄPIELOWEGO ZEWNĘTRZNEGO

SŁUBICKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Sportowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SŁUBICKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Sportowa 1
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    REGON: 081017397
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sosirslubice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BASENU KĄPIELOWEGO ZEWNĘTRZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu istniejącego basenu kąpielowego zewnętrznego znajdującego się na terenie Słubickiego Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1 w Słubicach wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej.Całość inwestycji polegać będzie m. in. na wykonaniu odpowiedniego podziału istniejącego basenu z przeznaczeniem na poszczególne funkcje basenu oraz budowie podziemnej komory technologicznej - budynku z przeznaczeniem dla technologii basenowej. Ponadto wykonany zostanie remont niewielkich obiektów towarzyszących infrastrukturze basenu w tym m. in. remont trybun, remont budynku ratownika, remont nawierzchni zewnętrznej wokół basenu.UWAGA: Obiekt objęty zakresem zamówienia podlega ochronie na podstawie przepisów o ochronie i opiece nad zabytkami - obiekt wpisany do rejestru ochrony zabytków miasta Słubice, nr rejestru L-654/A z dnia 16.06.2014 r.2. Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem polega m. in. na:1) wykonaniu prac rozbiórkowych (demontaż istniejących elementów żelbetowych i betonowych niecki dla dzieci, demontaż elementów balustrad i ogrodzeniami wewnętrznymi w poszczególnych częściach basenu, demontaż istniejących betonowych słupków startowych),2) wykonanie nowego przyłącza kanalizacyjnego,3) wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych dla zasilania urządzeń technologii basenowej dla basenu sportowego i basenów rekreacyjnych,4) wyrównanie istniejących skosów ścian niecki,5) wykonanie nowej konstrukcji ścian basenu,6) wykończenie ścian niecki z prefabrykowanych i modularnych paneli ze stali nierdzewnej,7) wykonanie basenu sportowego głównego o gł. 1,5 m. oraz basenu rekreacyjnego podzielonego na 3 strefy (dla dorosłych o gł. 1,2 m., brodzika dla starszych dzieci o gł. 0,60 m i brodzika dla małych dzieci o gł. 0,30 m),8) dostawie i montażu wyposażenia basenu sportowego (m. in.: stopień spoczynkowy, drabinek dostępowych, drenaży dennych i rynnowych, dyszy dennych i ściennych, słupków startowych, oznaczenia denne torów, kotw montażowych lin torowych montowanych do ścian, lin torowych),9) dostawie i montażu wyposażenia basenu rekreacyjnego (m. in.: maty z włókien PVC, schodów z paneli pionowych, drabinek dostępowych, drenaży dennych, dysz dennych i ściennych, drenaży rynnowych, oznaczenia denne torów, kotw montażowych lin torowych montowanych do ścian i do rynny przelewowej, lin torowych, fontanny – masażer karku, fontanny o kształcie złamanym, ławy z paneli pionowych, płyty napowietrzającej, gejzera powietrznego, balustrada ze stali nierdzewnej),10) dostawie i montażu tzw. „zabawek wodnych” (m. in.: Fontanny „parasol”, Zjeżdżalni wodnej, Fontanny „wulkan”, Fontanny „tryskające kule”, Fontanny „tryskające dyski”, Armatki wodne),11) modernizacja natrysków basenowych i brodzików,12) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej istniejących ścian niecki basenu,13) wykonaniu budynku podziemnego (z przeznaczeniem na technologię basenową) wraz z montażem i instalacją urządzeń, 14) remont nawierzchni zewnętrznej wokół basenu (wymiana istniejącej nawierzchni z kostki brukowej na nową),15) remont trybun widowiskowych przy basenie (naprawa poziomych i pionowych powierzchni trybun, wymiana istniejących siedzisk na nowe - drewniane),16) wykonanie systemowych przebieralni drewnianych przy basenie,17) remont budynku ratownika (elewacji budynku, pokrycia dachowego budynku, stolarki otworowej zewnętrznej budynku),18) wykonanie systemu obsługi klienta (elektroniczny system obsługi klienta musi umożliwiać zarządzanie obiektem pod względem kontroli dostępu, elektronicznej obsługi klienta, naliczania opłat i biletowania za pomocą jednego systemu),19) dostawa odkurzacza do czyszczenia basenu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który to składają się następujące dokumenty:1) Projekt budowlano-wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu,2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),3) Przedmiar robót,- zwana także dalej dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Rzepinie Nr konta:18 8371 0009 0007 3958 2000 0050z adnotacją w tytule: „Wadium – REMONT BASENU KĄPIELOWEGO ZEWNĘTRZNEGO”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ……………….”d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji /poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie (jedna robota budowlana) polegające na budowie pływalni i/lub przebudowie pływalni i/lub remoncie pływalni o wartości tych robót nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto (trzy miliony złotych brutto).b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:i. minimum jedną osobę - posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity - Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanychoraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z przepisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy.ii. minimum jedną osobę - posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z przepisami art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.) - Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach