Przetargi.pl
Realizacja projektu z budżetu partycypacyjnego pn.: „Jordanek odNowa+” przy ul. Kwatery Głównej 11 w Warszawie, przy Ognisku Pracy Pozaszkolnej nr 1 „Jordanek”

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu z budżetu partycypacyjnego pn.: „Jordanek odNowa+” przy ul. Kwatery Głównej 11 w Warszawie, przy Ognisku Pracy Pozaszkolnej nr 1 „Jordanek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu z budżetu partycypacyjnego pn.: „Jordanek odNowa+” przy ul. Kwatery Głównej 11 w Warszawie, przy Ognisku Pracy Pozaszkolnej nr 1 „Jordanek”. Przedmiotem inwestycji jest wymiana naturalnej (trawiastej) nawierzchni boiska piłkarskiego na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wybudowaniem piłkochwytów. Zakup i montaż nowych bramek piłkarskich. Uzupełnienie placu zabaw o trampolinę gruntową. Zamówienie obejmuje: roboty przygotowawcze i demontażowe; budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni 680 m2; budowę piłkochwytów o długości 102 mb; zakup, dostawę i montaż bramek piłkarskich – 2 szt.; zakup, dostawę i montaż trampoliny gruntowej; rekultywację trawników; opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Zestawienie powierzchni: Powierzchnia działki 5.625,0 m2 Powierzchnia boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy 680,0 m2 Długość piłkochwytów 102,0 m.b. Powierzchnia trawników do rekultywacji ok.100,0 m2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: Projekt wykonawczy przebudowa boiska piłkarskiego montaż trampoliny gruntowej przy Ognisku Pracy Pozaszkolnej nr 1 „Jordanek” ul. Kwatery Głównej 11 Warszawa dz. nr ew. 56 obręb 3-04-14, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - załączniki nr 9A, 9B i 10. Teren będący obszarem inwestycji znajduje się na ogrodzonym obszarze. Ogród z licznymi drzewami, porośnięty trawą. Na terenie znajduje się budynek Ogniska, górka saneczkowa, boisko piłkarskie i plac zabaw. Plac zabaw o nawierzchni piaskowej, boisko z trawy naturalnej. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy, materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póżn. zm.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał co najmniej 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty: związane z wykonywaniem podbudów pod nawierzchnię boisk oraz z budową nawierzchni syntetycznych boisk, roboty związane montażem urządzeń sportowych i małej architektury. 3. Wykonawca każdorazowo do składanych faktur VAT zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 1 oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom należnego wynagrodzenia za pracę. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym okresie realizacji przedmiotu umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie pełnej dokumentacji zatrudnienia, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją w terminie 3 dni roboczych (Zamawiający może wymagać przedstawienia dokumentów potwierdzających odprowadzenie podatku, ZUS, dowodów wypłat wynagrodzenia). 5. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w ust. 1, pisemną zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby dokument potwierdzający zatrudnienie zawierał informację o udostępnieniu dokumentacji pracowniczej dotyczącej zatrudnienia Zamawiającemu z uwzględnieniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ust. 1. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 7. Niewywiązanie się Wykonawcy z powyższych obowiązków skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach