Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48566218281 , fax. +48566218455
- Data zamieszczenia: 2022-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48566218281, fax. +48566218455
REGON: 87112129000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii zachęcającej do udziału w szczepieniach przeciw CoVID 19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się: a) przygotowania 3000 pakietów dla służb medycznych, b) zapakowania, transportu i dystrybucji ww. pakietów, c) przeprowadzenia kampanii outdoorowej poprzez: - zagwarantowanie projektu graficznego, wydruku i ekspozycji billboardów w 5 największych miastach województwa kujawsko-pomorskiego w okresie 8 tygodni, w sumie 20 billboardów, - zagwarantowanie projektu graficznego, wydruku i ekspozycji plakatów A3 w środkach komunikacji miejskiej na 160 nośnikach w 5 największych miastach województwa kujawsko-pomorskiego w okresie 30 dni d) przeprowadzenie kampanii internetowej na którą składać się będą: - produkcja i emisja quizu na temat covid-19 na stronach głównych serwisów Pomorska.pl, ExpressBydgoski.pl, Nowści.com.pl (dalej: serwisy) - promocja quizu przez reklamę typu native ads w liczbie 430 000 emisji, - promocja quizu przez publikacje 3 postów typu branded content na fanpagach serwisów, - promocja quizu w jednym wydaniu magazynowym 3 tytułów gazet, na którą składać się będą: zajawka quizu (1 strona gazety), quiz (1/2 strony gazety) oraz 1 strona z poprawnymi odpowiedziami i artykułem propagującym szczepienia, -stworzenie artykułu podsumowującego rok z COVID-19, -publikacja artykułu w 3 serwisach internetowych przez okres 5 dni, - promocja artykułu przez reklamę typu native ads w liczbie 350 000 emisji, - promocja artykułu przez publikacje 3 postów typu branded content na fanpagach serwisów, - publikacja artykułu w piątkowym wydaniu magazynowym 3 tytułów gazet (1 strona), -produkcja spotu video o długości ok. 30 sekund, -promocja spotu poprzez reklamę typu pre-roll na serwisach grupy Polska Press, -emisja spotu w TVP Bydgoszcz w liczbie 80 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych z podziałem na 8 części
Dodano: 2022-11-16 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej, dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Dodano: 2021-03-18 - Przedmiotem niniejszej umowy jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla mieszkańców regionu dot. przemocy, sposobach jak na nią reagować i gdzie szukać pomocy w czasie panującej pandemii i ograniczonym dostępie do wszelkiego rodzaju świadczeń w ramach projektu pn.: „Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2021-03-11 - Przeprowadzenie działań dot. promocji związanej z terenami inwestycyjnymi w ramach projektu „Przygotowanie i uzbrojenie terenu Parku Przemysłowo-Technologicznego we Wrockach”
Dodano: 2021-03-04 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin województwa kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2020-12-22 - Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części
Dodano: 2020-10-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-09-16 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18
Dodano: 2020-06-16 - Zorganizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej potencjału gospodarczego oraz terenów inwestycyjnych Partnerów projektów na potrzeby realizacji projektów „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” i „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych" z podziałem na części
Dodano: 2020-05-25 - Zrealizowanie kampanii reklamowej Partnerów projektu w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” z podziałem na części
Dodano: 2019-08-14