Województwo Kujawsko-Pomorskie ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 871121290 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych z podziałem na 8 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet A - Województwo Kujawsko-Pomorskie - organizacja kampanii reklamowejw prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5A oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7Pakiet B -Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. - organizacja kampanii reklamowejw prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5B oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7Pakiet C - Gmina Miasta-Grudziądz - organizacja kampanii reklamowejw prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5C oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7Pakiet D - Miasto Inowrocław - organizacja kampanii reklamowejw prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5D oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7Pakiet E - Gmina Miasto Toruń - organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5E oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7Pakiet F - Gmina Miasto Włocławek - organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5F oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7Pakiet G - Gmina Aleksandrów Kujawski - organizacja kampanii reklamowejw prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5G oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7Pakiet H - Gmina Chełmża - organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej, mediach elektronicznych oraz mediach społecznościowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020., zgodnie z SWZ i jej załącznikami w szczególności załącznikiem nr 5H oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii zachęcającej do udziału w szczepieniach przeciw CoVID 19
Dodano: 2022-03-07 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej, dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Dodano: 2021-03-18 - Przedmiotem niniejszej umowy jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla mieszkańców regionu dot. przemocy, sposobach jak na nią reagować i gdzie szukać pomocy w czasie panującej pandemii i ograniczonym dostępie do wszelkiego rodzaju świadczeń w ramach projektu pn.: „Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2021-03-11 - Przeprowadzenie działań dot. promocji związanej z terenami inwestycyjnymi w ramach projektu „Przygotowanie i uzbrojenie terenu Parku Przemysłowo-Technologicznego we Wrockach”
Dodano: 2021-03-04 - Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii informacyjno-promocyjnej dedykowanej terenom inwestycyjnym wybranych gmin województwa kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2020-12-22 - Organizacja kampanii reklamowej w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” oraz projektu pn. „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020 z podziałem na części
Dodano: 2020-10-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-09-16 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18
Dodano: 2020-06-16 - Zorganizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej potencjału gospodarczego oraz terenów inwestycyjnych Partnerów projektów na potrzeby realizacji projektów „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” i „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych" z podziałem na części
Dodano: 2020-05-25 - Zrealizowanie kampanii reklamowej Partnerów projektu w prasie branżowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego” z podziałem na części
Dodano: 2019-08-14