Przetargi.pl
Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach projektu Niżański program wspierania szkół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, ul. Ignacego Paderewskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 841 27 73 , fax. 15 841 27 73
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
    ul. Ignacego Paderewskiego 4 4
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 841 27 73, fax. 15 841 27 73
    REGON: 00090267100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pppnisko.webd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach projektu Niżański program wspierania szkół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015. Zamówienie zostało podzielone na 14 części i Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę ofert na 1 lub więcej części. Część 1. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Przedszkolu nr 1 w Nisku. Część 2. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Przedszkolu Gminnym w Krzeszowie. Część 3. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP w Dąbrówce. Część 4. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP nr 2 w Rudniku nad Sanem. Część 5. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP w Zdziarach. Część 6. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Krzeszowie. Część 7. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Harasiukach. Część 8. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Jacie. Część 9. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Ulanowie. Część 10. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Technikum w Rudniku nad Sanem. Część 11. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - LO w Jeżowem. Część 12. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w RCEZ w Nisku - Technikum - 1 grupa. Część 13. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w RCEZ w Nisku - Technikum - 2 grupa. Część 14. Realizacja form doskonalenia (szkolenia, warsztaty) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach 4 sieci współpracy i samokształcenia, w oparciu o 20 proponowanych tematów sieci, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: 1. Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. 2. Budowa spójności edukacyjnej. 3. Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. 4. Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły. 5. Edukacja filmowa na lekcjach języka polskiego. 6. Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. 7. Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych. 8. Wycieczka jako forma organizacyjna nauczania przedmiotów przyrodniczych. 9. Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej. 10. Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? 11. Praca ze źródłem historycznym. 12. Praca z uczniem młodszym - jak skutecznie i efektywnie pracować w grupie sześciolatków i siedmiolatków. 13. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? 14. Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego. 15. Jak budować własny program nauczania? 16. Promocja i budowanie wizerunku placówki. 17. Nauczyciele pracują zespołowo. 18. Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole. 19. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) - bezpieczny Internet. 20. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok II) - bezpieczny Internet. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację wszystkich ofert doskonalenia na najwyższym poziomie merytorycznym. Wybór tematów 4 sieci zostanie dokonany na podstawie deklaracji nauczycieli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1-13 znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. Harmonogram przeprowadzenia zajęć: Dla części 1-13: Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisywania umowy. Dla części 14: Zajęcia będą odbywały się w okresie od lutego 2014r. do 30.06.2014r. głównie w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przesłany Wykonawcy najpóźniej 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań dla poszczególnych części, o czym poinformuje Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby któregoś z ekspertów. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. W trakcie prowadzenia szkoleń/warsztatów nauczyciele będą przygotowywani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć (technologie informacyjno-komunikacyjne, przedmioty matematyczno-przyrodnicze, stereotypy płci w doradztwie zawodowym), tak aby byli świadomi wpływu stereotypów zarówno na sposób prowadzenia zajęć, jak i na dobór materiałów edukacyjnych. Liczba godzin doskonalenia oraz liczba uczestników spotkań: Dla części 1-13: Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 dla każdej z części wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz. każde. Godzinie zajęć odpowiada 45 minut. Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób. Dla części 14: Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 20godz.: 4 spotkania = 4 sieci x 5 godz. = 20godz. Godzinie zajęć odpowiada 45 minut. Liczba uczestników/czek podczas jednego spotkania wyniesie od 22 do 25 osób. Miejsce wykonywania usługi: szkoły z terenu powiatu niżańskiego zakwalifikowane do udziału w projekcie: 1. Przedszkole nr 1 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Szopena 33 (1 spotkanie odbędzie się w pracowni komputerowej w Gimnazjum nr 1 w Nisku, ul. Szopena 31, 2 pozostałe spotkania odbędą się w siedzibie Przedszkola) 2. Przedszkole Gminne w Krzeszowie - 37-418 Krzeszów, ul. Rynek 7 3. PSP w Dąbrówce - 37-410 Dąbrówka 15E 4. PSP nr 2 w Rudniku nad Sanem - 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 5. PSP w Zdziarach - 37-405 Zdziary 1E 6. Zespół Szkół - Gimnazjum w Krzeszowie - 37-418 Krzeszów, ul. Ulanowska 7 7. Zespół Szkół - Gimnazjum w Harasiukach - 37-413 Harasiuki 106 8. Zespół Szkół - Gimnazjum w Jacie - 37-430 Jata 85 9. Zespół Szkół - Gimnazjum w Ulanowie - 37-410 Ulanów, ul. T. Buli 3 10. Zespół Szkół - Technikum w Rudniku nad Sanem - 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego 28 11. Zespół Szkół - LO w Jeżowem - 37-430 Jeżowe 162A 12. RCEZ w Nisku - Technikum - 37-400 Nisko, ul. Sandomierska 1 13. RCEZ w Nisku - Technikum - 37-400 Nisko, ul. Sandomierska 1 14. Spotkania będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego lub w placówkach z terenu powiatu niżańskiego zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Dokładne miejsca spotkań zostaną przekazane Wykonawcy co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. przeprowadzenie szkoleń/warsztatów z należytą starannością, 2. zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w jednym dniu może odbywać się więcej niż 1 spotkanie (max. 5). 3. punktualne rozpoczynanie i kończenie zajęć (zgodnie z harmonogramem), 4. terminowe wypełnienie dokumentów związanych z realizacją szkolenia przez Zamawiającego, w tym zapewnienie podpisywania list obecności przez osoby biorące udział w spotkaniach, gromadzenie list obecności, 5. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach związanych z realizacją szkolenia, 6. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia, 7. informowanie osób biorących udział w szkoleniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 8. przekazanie Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty podpisania umowy CV osób odpowiedzialnych za prowadzenie szkolenia, 9. opracowanie i przesłanie do zaakceptowania Koordynatorowi Projektu wersji elektronicznej scenariuszy zajęć wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi niezbędnymi do efektywnego przeprowadzenia szkolenia co najmniej 4 dni przed zajęciami. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia proponowanego scenariusza, jeżeli nie będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 6 - dla części 1-13, a dla części 14 jeżeli nie będzie dotyczył tematu sieci wybranego przez placówki. 10. wszystkie opracowane przez Wykonawcę materiały muszą być sporządzone w języku polskim i zawierać logotypy Unii Europejskiej i Zamawiającego oraz informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie przesłanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną wzoru. Za prawidłowe użycie logotypów odpowiada Wykonawca. 11. przekazanie każdemu z uczestników spotkania materiałów szkoleniowych np. wydruku z prezentacji multimedialnej. 12. opracowanie i przesłanie do zaakceptowania SORE wersji elektronicznej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych szkoleń co najmniej 3 dni przed spotkaniem; 13. przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych szkoleń z częstotliwością po każdym szkoleniu i przesłanie ich Zamawiającemu do dwóch tygodni po zakończeniu szkolenia, 14. przygotowanie zaświadczeń/certyfikatów dla wszystkich uczestników szkoleń zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego i wręczenie ich wszystkim uczestnikom w ostatnim dniu szkolenia po zakończeniu danego cyklu szkoleń oraz uzyskanie od nich potwierdzenia otrzymania ww. dokumentów, 15. wydruk materiałów szkoleniowych, ankiet ewaluacyjnych, zaświadczeń, 16. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) podczas wykonywania przedmiotu umowy. 17. zapewnienia niezbędnego do prawidłowej realizacji szkoleń sprzętu (m.in. projektor multimedialny, ekran, komputer itp.), 18. uzgadniania wszelkich zmian harmonogramu, wynikających z zaistnienia ważnych powodów z właściwym dla danej placówki SORE oraz Koordynatorem Projektu. 19. każdorazowego ustalania formy szkolenia w porozumieniu z SORE, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez placówki biorące udział w projekcie, 20. wyznaczenia jednej osoby odpowiedzialnej za zarządzanie informacją, kontakt z SORE oraz Koordynatorem Projektu i organizację szkolenia (koordynatora organizacyjnego - opiekuna). 21. zapewnienie instytucjom uprawnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu systemowego, w tym dokumenty elektroniczne przez cały okres ich przechowywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pppnisko.webd.pl, www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach