Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
- Data zamieszczenia: 2016-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Prószkowska 76 76
45-758 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
REGON: 00000173200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/19/2016) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynkach Politechniki Opolskiej w Opolu przy ulicach: - Luboszyckiej 7, - Katowickiej 48, - Ozimskiej 75, - Sosnkowskiego 31, - Mikołajczyka 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ: - dokumentacja projektowa składająca się z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO S.A. nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z adnotacją: Wadium nr postępowania ZP/B/19/2016. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, skuteczne jego wniesienie oznacza uznanie rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie (dokumentu tego nie należy scalać na trwale z ofertą). Złożenie kopii poręczenia lub gwarancji zostanie uznane za brak wniesienia wadium. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, składanego przez konsorcjum (albo inne podmioty występujące wspólnie), zamawiający wymaga, by w treści gwarancji, jako zobowiązani, byli wskazani wszyscy uczestnicy konsorcjum, z zastrzeżeniem zdania drugiego. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w w/w formach, wystawionego tylko na 1 uczestnika konsorcjum, jednak w takim przypadku z treści gwarancji powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta, że przyjmuje on na siebie odpowiedzialność za wszystkich uczestników konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/63/2015)
Dodano: 2015-04-29 - Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nysie -wymiana stolarki otworowej
Dodano: 2014-07-16 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie okien w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/102/2013)
Dodano: 2013-11-29 - Przetarg nieograniczony na wymianę okien w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/44/2013)
Dodano: 2013-06-04 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV wraz z nawiewnikami i parapetami w zasobach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku w 2013 roku
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV wraz z nawiewnikami i parapetami w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku w 2012 roku
Dodano: 2012-02-27 - Wykonanie dostawy i wymiany stolarki okiennej na sali gimastycznej i w pomieszczeniach grup w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Nysie
Dodano: 2011-09-14 - Wymiana części stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Gen. Stefana Roweckiego Grota w Opolu na okna z PCV.
Dodano: 2011-05-31 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV wraz z nawiewnikami i parapetami w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku
Dodano: 2010-05-28 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCW w budynku Zespołu Szkół w Głuchołazach ul. Kolonia Kaszubska 2
Dodano: 2010-05-12