Przetargi.pl
Modernizacja sali widowisko - kinowej w Domu Kultury w Dobrodzieniu

Dobrodzieński Ośrodek Kultury i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 24
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3575346 , fax. 34 3575539
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dobrodzieński Ośrodek Kultury i Sportu
    Plac Wolności 24 24
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 34 3575346, fax. 34 3575539
    REGON: 00028722000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dokis.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali widowisko - kinowej w Domu Kultury w Dobrodzieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja sali widowiskowo - kinowej polegająca na dostosowaniu jej do obowiązujących norm z zakresu BHP i przeciw pożarowych oraz do ogólnego podniesienia standardu i komfortu korzystania z wielofunkcyjnej sali podczas przedstawień teatralnych, koncertów, małych i średnich form muzycznych, prezentacji multimedialnych, konferencji, seansów filmowych itp. 1. Zakres rzeczowy robót budowlano-instalacyjnych w ramach I etapu robót, obejmuje: a) roboty rozbiórkowe: - demontaż okładzin ściennych sufitowych i podłogowych na sali i scenie, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - rozbiórkę pomieszczenia projektorowni, - demontaż zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi na ścianie bocznej sali, - demontaż posadzi lastrykowej na holu w miejscu nowoprojektowanej śluzy akustycznej, - demontaż ścianek kanałów pod podłogą widowni, - rozbiórkę murków przy schodach zewnętrznych, - rozbiórkę ścianki frontowej sceny, - rozbiórkę posadzki betonowej na widowni oraz w holu w miejscu nowoprojektowanej śluzy akustycznej, - rozbiórkę schodów i podestów zewnętrznych przy wyjściach bocznych z sali, - demontaż elementów technologi scenicznej na scenie i na widowni, - zmycie powłok malarskich na scenie i w kieszeni bocznej, - wywóz gruzu z budowy. UWAGA: demontaż foteli ujęty w dok. projektowej nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Zamawiający wykonana demontaż foteli we własnym zakresie; b) roboty ziemne: - roboty ziemne związane z budową nowoprojektowanej ścianki frontowej sceny wraz ze schodami, - wykonanie płyty fundamentowej pod nowy układ widowni oraz nową ściankę frontową sceny, - roboty izolacyjne związane wykonaniem izolacji termicznej i przeciwwilgociowej na widowni, c) roboty murowe: - zamurowanie przebić w ścianach, - wykonanie nowej ścianki frontowej na scenie, - wykonanie otworów dla kanałów wentylacyjnych, - wykonanie schodów na scenie, d) wykonanie posadzki na gruncie dla powiększonej sceny, e) wykonanie posadzki na gruncie na zewnątrz budynku dla schodów i podestów zewnętrznych przy nowoprojektowanych wejściach bocznych na salę, f) wykonanie nowych warstw stropodachu wraz z obróbkami blacharskimi i systemem odwodnienia, g) wykonanie nowoprojektowanej instalacji C.O. oraz grzewczo chłodniczej, h) wykonanie nowoprojektowanej instalacji wodociągowej i hydrantowej, i) wykonanie nowoprojektowanej instalacji uziemiającej oraz wykonanie rozdzielni głównej dla sali, j) wykonanie instalacji zasilającej dla systemu technologi scenicznej, systemu elektro- akustyki, systemu oświetlenia scenicznego wraz z pomiarami kontrolnymi. 2. Zakres rzeczowy robót budowlano-instalacyjnych w ramach II etapu robót, obejmuje: a) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych pod nowoprojektowaną konstrukcję stalową centrali wentylacyjnej, b) wykonanie nowoprojektowanej konstrukcji stalowej pod centralę wentylacyjną, c) rozprowadzenie kanałów wentylacji mechanicznej wraz z montażem niezbędnych urządzeń oraz wykonanie pomiarów kontrolnych, d) montaż opraw oświetleniowych w obrębie sali. 3. Zakres rzeczowy robót budowlano-instalacyjnych w ramach III etapu robót, obejmuje: a) wykonanie systemowej trybuny na widowni, b) malowanie ochronne konstrukcji stalowej dachu sali, c) roboty wykończeniowe: - wykonanie lekkich ścianek gipsowo - kartonowych w systemie np. Rigips dla pomieszczenia projektorowni i śluzy akustycznej, - wykonanie lekkich sufitów podwieszanych w systemie np. Rigips dla pomieszczenia projektorowni, - roboty związane z zabudową otworu orkiestronu i zapadni na scenie, - wykonanie powłok malarskich wraz z gruntowaniem ścian i sufitów, - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych, - wykonanie warstw wyrównawczych posadzkowych na scenie, - wykonanie balustrad schodowych stalowych. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dołączonej do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) dokumentacji projektowej (Załączniki nr 7 - 14 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium (kopia) należy dołączyć do oferty. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przedmiotu niniejszego zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu (pkt 1.a) wpłacone za pośrednictwem przelewu, musi być na koncie Zamawiającego: Nr 32 8907 1047 2005 4000 0837 0001 Bank Spółdzielczy w Leśnicy Oddział Dobrodzień do godz. 10:00 do dnia 16.06.2016 r. (włącznie). O wniesieniu przelewu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie Wykonawca powinien podać nr swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Do oferty zaś należy dołączyć (w sposób trwały) potwierdzenie dokonanego przelewu wadium. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Oryginalny dokument wadialny w pozostałych formach (pkt 1.b - 1.e) należy dołączyć do oferty, jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, zaś kopię tego dokumentu należy w sposób trwały dołączyć do oferty. Dokument wadialny musi zachowywać ważność przez cały okres (30 dni), w którym Wykonawca jest związany ofertą, tj. wraz z upływem terminu składania ofert (16.06.2016 r.) do dnia 15.07.2016 r. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będzie kilku Wykonawców, przy wnoszeniu przez nich wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej bądź w obydwóch formach, w dokumentach tych należy ująć nazwy wszystkich Wykonawców, beneficjenta gwarancji, wskazać gwaranta oraz wskazać ich siedziby, pod rygorem wykluczenia oferty spowodowanej brakiem odpowiedniego zabezpieczenia wadium. W przypadku wadium wnoszonego przez nich w pieniądzu, dla Zamawiającego nie będzie miało znaczenia, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia je wpłaci

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://domkultury-dobrodzien.bipstrona.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną