Powiat Rycki ogłasza przetarg
- Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
- Data zamieszczenia: 2011-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
08-500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
REGON: 43101944800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na utworzenie marki Powiatu Ryckiego i opracowanie programu promocji gospodarczej powiatu wraz z przygotowaniem działań i materiałów promocyjnych, w ramach projektu Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utworzenie marki Powiatu Ryckiego i opracowanie programu promocji gospodarczej powiatu wraz z przygotowaniem działań i materiałów promocyjnych, w ramach projektu Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatryki.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowania widmowej charakterystyki obciążeń układu napędowego ciągnika w warunkach rzeczywistych i programu stanowiskowych badań trwałościowych dla układów przeniesienia napędu w wersji 24x24 Synchromesh i wersji 32x32 Power
Dodano: 2016-01-26 - Opracowanie i przeprowadzenie badań wizerunkowych marki Szlak Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2013-02-14 - Wykonanie opracowania strategicznego na lata 2014-2020 pod nazwą: STRATEGIA ROZWOJU SZLAKU JIIIS W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM, PODKARPACKIM, ŚWIĘTOKRZYSKIM W OPARCIU O PUNKTY WĘZŁOWE
Dodano: 2012-08-31 - PRZYGOTOWANIE ZINTEGROWANEJ STRATEGII ROZWOJU GOTANII W RAMACH PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Dodano: 2011-12-29 - Pełnienie funkcji opiekuna merytorycznego Zmodyfikowanego Programu Nauczania na kierunku TECHNIK ELEKTRYK, tj. Montaż i Eksploatacja Odnawialnych źródeł Energii Elektrycznej w projekcie nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2011-06-24 - Opracowanie Strategii marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 w ramach projektu _Markowy powiat. Strategia promocji marki powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy
Dodano: 2010-10-28 - Opracowanie Strategii rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010-2020 wraz z Systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego wraz z projektami aplikacji.
Dodano: 2010-06-10