Przetargi.pl
Opracowanie i przeprowadzenie badań wizerunkowych marki Szlak Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 759 77 01, 02, 03 , fax. 081 759 77 04
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2 2
    21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 081 759 77 01, 02, 03, fax. 081 759 77 04
    REGON: 43101958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i przeprowadzenie badań wizerunkowych marki Szlak Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie obejmuje: 1. Zaplanowanie i przeprowadzenie badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego wśród mieszkańców województwa lubelskiego (w tym opracowanie metodyki, dobór próby badawczej, przygotowanie narzędzi badawczych) oraz napisanie raportu końcowego z badań. 2. Zaplanowanie i przeprowadzenie badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka (w tym opracowanie metodyki, dobór próby badawczej, przygotowanie narzędzi badawczych) oraz napisanie raportu końcowego z badań. 3. Przygotowanie prezentacji wyników badań wraz z najważniejszymi wnioskami i zaleceniami praktycznymi. II. Najważniejsze cele badania są następujące: 1. w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: stopień znajomości badanej marki, wizerunek marki, powiązanie marki z obszarem geograficznym; 2. w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka : określenie profilu turystów obecnych i potencjalnych zidentyfikowanie ich potrzeb i preferencji w kontekście produktów turystycznych i paraturystycznych oferowanych przez obszar projektowy pod szyldem marki parasolowej (Jan III Sobieski). III. Metody badawcze: 1. w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: wywiad bezpośredni (face to face) z wykorzystaniem papierowej wersji kwestionariusza (PAPI), wywiad powinien trwać ok. 15-20 minut; 2. w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka : a) wywiad bezpośredni (face to face) z wykorzystaniem papierowej wersji kwestionariusza (PAPI): wywiad powinien trwać ok. 20-25 minut; b) zogniskowany wywiad grupowy (FGI): celem fokusów będzie pogłębienie wiedzy zdobytej w trakcie badań ilościowych, poznanie bardziej ukrytych motywów i potrzeb respondentów oraz weryfikacja części hipotez badawczych, wywiad powinien trwać ok. 1,5 godziny. IV. Populacja badana: 1. w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: mieszkańcy województwa lubelskiego; wiek 20+; wykształcenie: średnie, wyższe; status zawodowy: studenci, pracujący, bezrobotni; 2. w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka: mieszkańcy Polski - turyści oraz potencjalni turyści województwa lubelskiego; wiek 20+; wykształcenie: średnie, wyższe; status zawodowy: studenci, pracujący; zainteresowania: turystyka, podróże. V. Metody doboru i liczebność próby: 1. w przypadku badania dotyczącego znajomości i wizerunku marki Szlak Jana III Sobieskiego: kwotowy dobór próby; kwoty wyodrębnione wg miejsca zamieszkania, płci, wieku, wykształcenia i statusu zawodowego, liczebność próby: co najmniej 200 osób (co najmniej 25 mieszkańców Gminy Mełgiew, 25 mieszkańców Gminy Rybczewice, 25 mieszkańców Gminy Gorzków, 25 mieszkańców Gminy Piaski, 25 mieszkańców Gminy Spiczyn, 25 mieszkańców Gminy Wólka oraz 50 mieszkańców województwa lubelskiego nie zamieszkujących ww. gmin) 2. w przypadku badania dotyczącego preferencji obecnych i potencjalnych turystów w odniesieniu do oferty produktowej obszaru gmin, w których realizowany jest projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, tj. Gmina Mełgiew, Gmina Rybczewice, Gmina Gorzków, Gmina Piaski, Gmina Spiczyn, Gmina Wólka: a) wywiad bezpośredni (face to face) z wykorzystaniem papierowej wersji kwestionariusza (PAPI): kwotowy dobór próby; kwoty wyodrębnione wg płci, wieku, wykształcenia i statusu zawodowego, liczebność próby: co najmniej 75 obecnych turystów i co najmniej 75 potencjalnych turystów województwa lubelskiego, wywiad należy przyprowadzić w 4 miastach wojewódzkich: Warszawa, Rzeszów, Kielce, Lublin, b) zogniskowany wywiad grupowy (FGI): kwotowy dobór próby; kwoty wyodrębnione wg płci, wieku, wykształcenia i statusu zawodowego, należy przeprowadzić co najmniej 4 wywiady w miastach wojewódzkich - każdy wywiad w innym mieście: Warszawa, Rzeszów, Kielce, Lublin,w każdym z wywiadów powinno wziąć udział od 7 do 10 turystów i potencjalnych turystów województwa lubelskiego. VI. Formy edycyjne dokumentów końcowych: 1. Wykonawca sporządzi pełne opracowanie, tj.: a) raport z badań: w postaci pisemnej: format A-4, oprawa zbindowana, czcionka Arial 11 pkt, interlinia 1,15 w liczbie 7 egzemplarzy, oraz w wersji elektronicznej na CD lub DVD (format MS Word oraz pdf, ewentualnie dodatkowo MS Excel) w liczbie 7 egzemplarzy opatrzonych etykietami informującymi o ich zawartości, b) prezentację w formacie MS PowerPoint w wersji elektronicznej na CD lub DVD w liczbie 7 egzemplarzy opatrzonych etykietami informującymi o ich zawartości. 2. Raport powinien mieć typową strukturę dla tego rodzaju dokumentów, tj.: stronę tytułową, spis treści, wprowadzenie, część metodologiczną, prezentację wyników badań, podsumowanie wyników i rekomendacje, spisy (np. tabel, wykresów), załączniki (np. kwestionariusz wywiadu). 3. W raporcie należy wykorzystać stosowne metody prezentacji wyników badań (tabele, wykresy, rysunki, ewentualnie zdjęcia, mapy itd.). 4. Raport i prezentacja powinny otrzymać szatę edycyjną, zgodnie z projektem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość; w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. VII. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenie prezentacji opracowania lub jego części przed określonym przez Zamawiającego gronem. VIII. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2013r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melgiew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach