Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy (ZP-2/2010)

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Andersa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7225210, 7225217 , fax. 076 7225211
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Andersa 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7225210, 7225217, fax. 076 7225211
    REGON: 39072980700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy (ZP-2/2010)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy realizowanych w ramach Projektu: Aktywni zawodowo 2008, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielono na 6 części: 1.Kelner-barman z podstawami języka obcego: angielskiego/niemieckiego - 10 osób (ogółem) 2.Kuchrz-garmażer - 10 osób 3.Działalność cateringowa i organizowanie bankietów z podstawami języka obcego: angielskiego/niemieckiego - 10 osób (ogółem) 4.Profesjonalny recepcjonista. Recepcja wizytówką obiektu hotelarskiego z podstawami języka obcego: angielskiego/niemieckiego - 10 osób (ogółem) 5.Operator koparko-ładowarki kl. III - 10 osób 6.Specjalista ds. promocji i reklamy - 10 osób. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi kierunek szkolenia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dany kierunek szkolenia.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt. 4.2 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1a do formularza Oferty; 2.Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, tj. 2010, co jest jednoznaczne z tym, iż wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową. 3.Potwierdzenie spełnienia wymagań i upoważnienie do prowadzenia działalności szkoleniowej na uprawnienia w specjalności koparko-ładowarki wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie dla szkolenia koparko-ładowarka kl. III, o którym mowa w części Nr 5 SIWZ. 4.Wykaz sal wykładowych i pomieszczeń do zajęć praktycznych (określić liczbę miejsc szkoleniowych), wyposażenia dydaktycznego (określić liczbę komputerów) oraz pojazdów, tj koparko-ładowarek niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, o którym mowa w części Nr 5 SIWZ (określić liczbę pojazdów i model), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami poprzez dołączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia sal oraz pomieszczeń, wyposażenia dydaktycznego i pojazdów. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( tj. wykładowców, instruktorów, itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonywania powierzonych im czynności - załącznik nr 3 do Formularza Oferty. Ponadto należy dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /tj. np.: dyplomów, świadectw, uprawnień, zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, itp./ stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia 6.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. II. II.Wykaz dokumentów, jakie powinien dostarczyć Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1b do formularza Oferty. III.Inne wymagane dokumenty. Dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oryginalnie i czytelnie /imię i nazwisko/ podpisane oświadczenia osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o woli współpracy i dyspozycyjności w okresie realizacji kursu, potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność podpisu tychże osób. 3.Program szkolenia - na załączniku nr 4 do Formularza Oferty . 4.Przewidywany harmonogram szkolenia- na załączniku nr 5 do Formularza Oferty. 5.Preliminarz kursu. 6.Certyfikaty jakości usług, jeżeli wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, atesty itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie i poziom wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplegnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach