Przetargi.pl
Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie I parki i zieleńce - rejon: Stare Miasto Zadanie II parki i zieleńce - rejon: Śródmieście, Zadanie III parki i zieleńce - rejon: Krzyki III, Fabryczna I i III, zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz 2.Zamówienie nie obejmuje zakupu skrzynek kwiatowych, gazonów. 3.Asortyment i ilość materiału roślinnego dla poszczególnych zadań zawierają wzory kosztorysów ofertowych dla każdego zadania oddzielnie (załącznik nr 6 do SIWZ). 4.Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych zgodnie z normą: BN-76/9125-01: a)rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte, b)pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, c)stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, d)bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona, e)niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, f)niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki, g)rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, h)materiał roślinny do obsadzeń letnich w kontenerach, do obsadzeń jesienno wiosennych z bryłą korzeniową. 5.Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający dokona kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy i Wykonawcy nasadzeń na terenie magazynowym wskazanym w ofercie przez Wykonawcę (adres, powierzchnia). 6.Transport materiału roślinnego: a)koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, b)Wykonawca własnym transportem dostarczy sadzonki roślin w terminie i na miejsce sadzenia uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco, c)Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem). 7.Nasadzeń dostarczonego materiału dokonywać będą firmy wyłonione odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej z wyłączeniem obiektów: Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz. 8.Wykonawca winien posiadać dostęp do bazy - magazynu (adres, powierzchnia) na terenie Wrocławia, w celu dokonania przez pracowników Zamawiającego wstępnej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego w okresach: od 10.05.2010 r. do 31.05.2010 r. oraz od 1.09.2010 r. do 30.09.2010 r. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie II: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie III: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujący warunek: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 % oferowanej ceny dla danego zadania, oraz udokumentują, że zamówienie to zostało wykonane należycie, 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust. 2a ustawy Pzp). 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust. 2b ustawy Pzp). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp) Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do przedstawienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, do Formularza oferty (Zał. nr 1 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Zał. nr 2 do SIWZ) 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Zał. nr 3 do SIWZ), w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (z zastrzeżeniem dokumentu, o którym mowa w pkt 6, które muszą zostać przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych przez podmioty je wystawiające) opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem (§ 6 ust. 1 i 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 3.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4.wykaz dostaw zrealizowanych lub realizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający wykonanie co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70% oferowanej ceny dla danego zadania. (Zał. nr 4 do SIWZ), 5.do wykazu zrealizowanych dostaw, o którym mowa w pkt 4 należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie, np. listy referencyjne, 6.w przypadku oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia innych podmiotów (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp), tj. przedstawienia w Wykazie, o którym mowa w pkt 4 doświadczenia innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Dziale VIII pkt 2 SIWZ. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1.Dokument wymieniony w pkt. 3 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. 2.Oświadczenie wymienione w dziale VIII pkt 1 SIWZ, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane w tym zakresie przez Pełnomocnika Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców jednakże jeżeli jakikolwiek punkt oświadczenia nie jest spełniany przez któregokolwiek z Wykonawców, należy to wyraźnie zaznaczyć. W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia wszystkie warunki we wskazanym oświadczeniu). 3.Oświadczenie wymienione w dziale VIII pkt 2 SIWZ, musi złożyć każdy z Wykonawców odrębnie (oświadczenie podpisane w tym zakresie przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców - osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie s.c., statucie, etc. lub przez Pełnomocnika danego Wykonawcy). 4.Dokumenty wymienione w pkt. od 4 do 6 Wykonawcy mogą złożyć jako wspólne dla nich dokumenty lub każdy z nich odrębnie. Warunek dotyczący doświadczenia oraz potencjału osobowego badany będzie łącznie. 5.W Formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do SIWZ) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 6.Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach