"TK Telekom" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 03-743 Warszawa, ul. Kijowska 10/12A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3922000 , fax. 22 3922009
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "TK Telekom" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Kijowska 10/12A 10/12A
03-743 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3922000, fax. 22 3922009
REGON: 01732205800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tktelekom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware Nr postępowania: LA-75/12/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest przedłużenie wsparcia technicznego dla oprogramowania VMware używanego przez TK Telekom sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ dostępnym na stronie: http://www.tktelekom.pl/o-nas/przetargi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tktelekom.pl/o-nas/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10