Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +4822 6947503 , fax. +48226946392
- Data zamieszczenia: 2016-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +4822 6947503, fax. +48226946392
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego producenta do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 miesięcy (od daty uruchomienia usługi), w zakresie Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard (Socket-pair, Unlimited Virtual Nodes running on a Socket-pair) - 4 szt. Dostarczone subskrypcje, zwane dalej Wsparciem, muszą uprawniać Zamawiającego do: a) instalacji najnowszych wersji Oprogramowania, b) dostępu do aktualizacji i poprawek Oprogramowania, c) dostępu do bazy wiedzy Oprogramowania poprzez dedykowany portal kliencki, d) korzystania ze wsparcia technicznego producenta pod ogólnie dostępnym nr telefonu dla Polski. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ), a także we wzorze umowy (zał. nr 5 do SIWZ), w którym zapisane są m. in. warunki płatności. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, Wykonawca wskaże w formularzu oferty (stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ) zadania, które powierzy podwykonawcy/om. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty uruchomienia usługi, przy czym uruchomienie usługi, w tym dostarczenie Zamawiającemu potwierdzenia mailowego producenta Oprogramowania objęcia Zamawiającego Wsparciem, a także danych dostępowych do portalu klienckiego, który zapewni realizację uprawnień, musi nastąpić w terminie max. 5 dni od dnia podpisania umowy. Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 41 820 zł brutto (przy założeniu stawki podatku VAT, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 - t.j.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/zamowienia-publiczne/postepowania-wszczete
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10 - Wsparcie techniczne dla komponentów systemu pamięci masowych, sprzętowego środowiska wirtualizacji, sieci SAN i serwerów IBM oraz dostawa licencji na oprogramowanie
Dodano: 2016-02-10