Przetargi.pl
Przebudowa z nadbudową łącznika budynku Zespołu Szkół w Parchowie

Gmina Parchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-124 Parchowo, ul. Krótka 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8214466 , fax. 059 8214466
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parchowo
    ul. Krótka 2 2
    77-124 Parchowo, woj. pomorskie
    tel. 059 8214466, fax. 059 8214466
    REGON: 77097954200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z nadbudową łącznika budynku Zespołu Szkół w Parchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa z nadbudową łącznika budynku Zespołu Szkół w Parchowie. Obecnie łącznik jest obiektem parterowym, pokrytym dachem dwuspadowym. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) rozebrać istniejący dach (elementy dachu i konstrukcję stalową złożyć na placu wskazanym przez zamawiającego), 2) wykonać przebudowę istniejącego łącznika 3) wykonać nadbudowę nowej kondygnacji 4) wykonać infrastrukturę techniczną (instalację elektryczną, kanalizacyjną, C.O., odgromową), 5) wykonać ścianę mobilną wraz z prowadnicami, 6) wykonać nowe podłogi i okładziny również na schodach zewnętrznych, 7) wykonać wszystkie prace (pomiary, badania, odbiory, zgłoszenia, świadectwa itd.) umożliwiające uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz uzyskanie tego pozwolenia. Zakres rzeczowy robót należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, na którą składają się: a) Projekt budowlany - Rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku Zespołu Szkół w Parchowie ze zjazdem z drogi gminnej, b) Projekt wykonawczy - Przebudowa z nadbudową łącznika budynku Zespołu Szkół w Parchowie. Z zakresu rzeczowego należy wyłączyć wykonanie robót wewnętrznych malarskich, gdyż zostaną one wykonane przez zamawiającego. Roboty budowlano-montażowe prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ. Używać materiały i urządzenia do wbudowania oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej. Postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 ze zm.) i ustawą z dnia 27.04.2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232). Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - przejęcie terenu robót od Zamawiającego, - zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót, - dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń, - zapewnienie dozoru mienia na własny koszt, - zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych, - dostarczenie Zamawiającemu dokumentów t.j. certyfikaty atesty, protokoły badań instalacji elektrycznej, piorunochronnej i przewodów kominowych, - posiadanie polis ubezpieczeniowych, ważnych nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmujących ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w związku z realizacją niniejszej umowy Przyjęte przez projektanta w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych urządzenia i materiały, gwarantują osiągnięcie zakładanego efektu. Podane w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłych robót budowlanych, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. Załączone przedmiary stanowią materiał poglądowy. UWAGA! W trakcie budowy od 1 września do 30 października prowadzone będą w szkole zajęcia. Należy tak prowadzić prace, aby nie stwarzały niebezpieczeństwa dla dzieci, oraz nie kolidowały w prowadzeniu zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 9.000,00 zł. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bytowie nr 60 9321 0001 0007 3495 2000 0050 z dopiskiem Wadium - Przebudowa z nadbudową łącznika budynku Zespołu Szkół w Parchowie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parchowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach