Przetargi.pl
Budowa wiejskiego centrum historyczno-edukacyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego parku, infrastrukturą techniczną, mała architekturą, zielenią towarzyszącą, dojściami i dojazdami, parkingiem.

Urząd Gminy Smętowo Graniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5619033 , fax. 058 5619520
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smętowo Graniczne
    ul. Dworcowa 10 10
    83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie
    tel. 058 5619033, fax. 058 5619520
    REGON: 00054715800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smetowograniczne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wiejskiego centrum historyczno-edukacyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego parku, infrastrukturą techniczną, mała architekturą, zielenią towarzyszącą, dojściami i dojazdami, parkingiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Budowa wiejskiego centrum historyczno-edukacyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego parku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę budynku wiejskiego centrum historyczno-edukacyjnego (obiekt kultury i oświaty wraz z instalacjami wewnętrznymi), 2) budowę muszli koncertowej , 3) budowę obiektów malej architektury: altany rekreacyjnej, kładek drewnianych, ławeczek, 4) rewitalizację zabytkowego parku polegająca mon. na bagrowaniu stawów, wykonaniu ścieżek leśnych nieutwardzonych i terenu zielonego (trawnika) oraz tabliczek informacyjnych, oświetlenia dębu, 5) budowę utwardzonych dojść i dojazdów oraz parkingów, 6) budowę zjazdu z drogi powiatowej (wg opracowania branży drogowej), 7) budowę przydomowej oczyszczalni ścieków (wg opracowania branży sanitarnej), 8) budowa przyłącza wodociągowego. 1.2 Miejsce usytuowania ; działka nr 32/3 i 98/3 obr. ew. Frąca, gm. Smętowo Graniczne 1.3 Istniejący stan zagospodarowania działki. Działka zlokalizowana jest w miejscowości Frąca przy drodze publicznej powiatowej. Teren stanowi dawne założenie parkowe związane z majątkiem we Frący. Obecnie działka jest niezabudowania, porośnięta zielenią i drzewami. Na działce znajdują się również ścieżki leśne. 2. Charakterystyka robót budowlanych 2.1 Budynek wiejskiego centrum historyczno-edukacyjnego (wg opracowania branży budowlanej), Powierzchnia zabudowy budynku -260,00m?. Nad główna częścią budynku dach dwuspadowy o nachyleniu 30°. zakres robót budowlanych - roboty ziemne - fundamenty, - izolacje przeciwwilgociowe, - mury fundamentowe, - ściany zewnętrzne, - wieńce, podciągi i nadproża, - słupy, - konstrukcja i pokrycie dachu, - posadzki, - stolarka okienna i drzwiowa (drewniana), - tynki wewnętrzne wraz z okładzinami stropów płytami gipsowo kartonowymi i ścian płytkami glazurowanymi, izolacje cieplne, - malowanie, - elewacja-ocieplanie płytami styropianowymi wraz z tynkiem zewnętrznym, podokiennikami i malowaniem, - taras i schody zewnętrzne okładane płytkami kamionkowymi. - roboty blacharskie, Instalacje wewnętrzne: -instalacja wodno-kanalizacyjna - wg projektu branży sanitarnej, - instalacja centralnego ogrzewania - według projektu branży sanitarnej, - instalacja elektryczna - według projektu branży elektrycznej 2.2 Budynek muszli koncertowej (wg opracowania branży budowlanej). Powierzchnia zabudowy muszli wynosi 21,26m?. Konstrukcja drewniana z drewna klejonego na żelbetowych fundamentach zgodnie z rysunkami architektoniczno-konstrukcyjnymi. Szczegóły wykonania muszli zgodnie z wytycznymi producenta tego typu konstrukcji. Powierzchnia zabudowy muszli wynosi 21,26m?. Dach w formie połowy kopuły, pokryty blachą. Muszla będzie zaopatrzona w energie elektryczną z istniejącego przyłącza poprzez wewnętrzną linię zasilającą. zakres robót budowlanych - roboty ziemne - fundamenty, - izolacje przeciwwilgociowe, - konstrukcje żelbetowe, - konstrukcja i pokrycie dachu, - posadzki, 2.3 Zagospodarowanie terenu (wg opracowania branży budowlanej). Zagospodarowanie terenu obejmuje : 2.3.1 Budowę obiektów małej architektury: - altana rekreacyjna w konstrukcji drewnianej szkieletowej na drewnianych palach wbitych w brzeg stawu oraz kładki drewniane służące jako przejścia nad zagłębieniem terenu. Szczegóły wykonania altany zgodnie z rysunkami. - ławki parkowe zamocowane na stałe w betonowym fundamencie z siedziskiem i oparciem, - ławki łukowe przed sceną amfiteatru z prefabrykatów żelbetowych z obudową drewnianą siedzeniową zamontowane na stale, - śmietniki na śmieci i kosze na odpadki, - tablice informacyjne 2.3.2. Rewitalizacja zabytkowego parku. Rewitalizacja parku: - oczyszczenie i bagrowanie istniejących stawów, umocnienie ich brzegów za pomocą faszyny oraz nasadzenie roślinności, - obsadzenie stawu roślinami zgodnie z opisem i zdjęciami w dokumentacji technicznej, - w dwóch stawach zbliżonych do drogi montaż pływających fontann z podświetleniem, - całość terenu ze względu na dzikie zalesienie należy oczyścić i uporządkować, - wykonanie oświetlenia utwardzonych dojść za pomocą latarni parkowych oraz podświetlenie dębu za pomocą lampy umieszczonej w ziemi,(usytuowanie latarni zostało przedstawione na rysunku planu zagospodarowania), - oczyszczenie rowów łączących stawy, - wykonanie placu do rekreacji rodzinnej, o powierzchni trawiastej zgodnie z opisem w projekcie budowlanym. - w poszczególnych częściach działki (park został podzielony na cztery sektory: A, B, C, D, które należy uporządkować zgodnie z opisem i rysunkami w projekcie budowlanym) Należy dokonać wycinkę i karczowanie drzew zgodnie z opisem i rysunkami w projekcie budowlanym, (w części dotyczącej wycinek). Uwaga.!!! 1) Wykonawca oznaczy drzewa do wycinki i wystąpi w imieniu Zamawiającego do Starostwa w Starogardzie Gdańskim o zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów i je uzyska (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r , Dz. U. z 2009r. nr 151 poz. 1220). 2) Wykonawca jest obowiązany do usunięcia drzew i krzewów przy zachowaniu obowiązujących przepisów oraz do zabezpieczenia we własnym zakresie terenu pozostającego w zasięgu oddziaływania prac (przygotowanie terenu, organizacja ruchu, zabezpieczenie linii napowietrznych, zabezpieczenie sąsiednich obiektów i drzew rosnących w zbliżeniu do obszaru objętego pracami), 3) W ramach usługi Wykonawca dokona : - wycięcia drzew i karczowania pni wyciętych drzew, - wywóz drewna - wywóz karpiny, - wywóz gałęzi, - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu. 4) Drewno pozyskane z wycinki Wykonawca zwiezie na teren wskazany przez zamawiającego. . 2.3.3. Budowa utwardzonych dojść i dojazdów oraz parkingów. - dojścia (alejki) : warstwa ścieralna z płyty ażurowej szarej (483,00m?) o grubości 6cm na podsypce piaskowej, obramowanie jako oddzielenie od terenów zielonych, obrzeże betonowe 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (560mb). - dojazdy : warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego; (445,00m?) z obramowaniem jako oddzielenie od terenów zielonych i placów manewrowych: -obrzeże betonowe 20x6cm (77mb) na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową , - krawężniki betonowe 30x15cm (93mb) na podsypce cementowo-piaskowej - dojazdy i miejsca postojowe: warstwa ścieralna z kostki betonowej ażurowej o grubości 8cm na podsypce piaskowej na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego (161,20m?-kolor czerwony miejsca postojowe, 285,00m?-kolor szary dojazdy) z obramowaniem jako oddzielenie od terenów zielonych: obrzeże betonowe 20x6cm (122mb) na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Wykonanie parkingów podzielono na zgrupowania do nie więcej niż 3-ech miejsc (razem 12 miejsc parkingowych). Uwaga!!! Dojścia, dojazdy i parkingi powinny być utwardzone kostką brukową lub kostką ażurową zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi oraz planem zagospodarowania. Przekroje i szczegóły utwardzeń wg rysunków szczegółowych. 2.4. Budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2727G do działki nr 32/3 (wg opracowania branży drogowej). Warstwa ścieralna wjazdu z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8cm (powierzchnia zjazdu 41,50m?) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego oraz podbudowie pomocniczej z gruntu stabilizowanego. Krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej15x30cm (wystające 10mb i wtopione 29mb). 2.5.Budowa przyłącza wodociągowego (wg opracowania branży sanitarnej). Woda doprowadzona będzie z istniejącej wiejskiej sieci wodociągowej. zakres robót obejmuje; - roboty ziemne - wykonanie przyłącza o długości 39mb, montaż wodomierza, próby i oznakowania. 2.6. Budowa instalacji wodociągowej, instalacji sanitarnej, instalacji CO i przydomowej oczyszczalni ścieków (wg opracowania branży sanitarnej). Woda zimna z wodociągu wiejskiego a ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie lokalnie w kotłowni w zasobniku zintegrowanym z kotłem CO. Ścieki bytowe z budynku wiejskiego centrum historyczno-edukacyjnego odprowadzane będą poprzez przyłącze kanalizacji sanitarnej do przydomowej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na tej samej działce. Instalacja centralnego ogrzewania pompowa z ogrzewaniem podłogowym. Źródłem ciepła dla CO i CWU będzie sprężarkowa pompa ciepła. zakres robót obejmuje; - montaż instalacji wodociągowej wewnętrznej wraz z armaturą, próbami oraz montaż instalacji p.poż. z hydrantem i wężem. - montaż instalacji sanitarnej wewnętrznej wraz armaturą. - montaż instalacji centralnego ogrzewania-podłogowego (armatura, rurociągi, połączenia kabelkowe do regulatorów, ), - montaż pompy ciepła o mocy 15kW (armatura , pompy obiegowe, sterowniki, dolne źródło 3 szt. sond geotermalnych o głębokości 100m i wypełnioną instalacją glikolem, urządzenie do podgrzewania wody ze zbiornikiem o pojemności 200dm?, - montaż przyłącza kanalizacji sanitarnej (przykanaliki z rur PCW, studzienki kanalizacyjne), -montaż przydomowej oczyszczalni ścieków (roboty ziemne, zblokowana oczyszczalnia ścieków o Q=1,0m?/d z osadnikiem gnilnym dwukomorowym z filtrem o V=3,0m?, studnia rozprowadzającą, studnia rozdzielcza, studnia zamykająca, geowłóknina, rury perforowane). 2.7. Budowa instalacji elektrycznej. Budynek zasilany będzie wewnętrzną linią zasilającą poprzez przyłącze kablowe nN-0,4kV. zakres robót obejmuje; - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej , - wykonanie tablicy rozdzielczej, - wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych i instalacji siłowej 400V, - wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, - wykonanie instalacji elektrycznej w muszli koncertowej, -wykonanie instalacji monitoringu, - wykonanie instalacji ochrony od porażeń elektrycznych i instalacji odgromowej, - badania i pomiary odbiorcze. 2. Przedmiot zamówienia na w/w roboty budowlane został opisany za pomocą: 1) Dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Przedmiarów robót. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy. Okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, bez uwag. 4. Podane w specyfikacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w projekcie nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 5. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) i przepisami wykonawczymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - gwarancjach bankowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 , poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35 8343 0008 0000 0244 2000 0006 w Banku Spółdzielczym Smętowo Graniczne, z dopiskiem /Wadium przetargowe/ ZP-271/1/2013. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w pokoju nr 4. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smetowograniczne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach