Przetargi.pl
Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    REGON: 472057684
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:1. Przebudowa ul. Szkolnej o długości 210 mb, w zakresie której znajduje się wykonanie przebudowy ulicy o jezdni bitumicznej o szerokości około 6 m z wyłączeniem krawężnika, chodnika, zjazdów do posesji i kanału technologicznego, które są elementem innego zamówienia i zostaną wykonane przed przystąpieniem Wykonawcy do wykonywania robót, w tym:1) Nawierzchnia o konstrukcji:- warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR3),- skropienie warstwy wiążącej emulsją,- warstwa wiążąca AC 16 W gr 5 cm (beton asfaltowy – standard KR3),- skropienie podbudowy zasadniczej emulsją,- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (C90/3) stab. mechanicznie, gr. 20 cm,- ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 10cm- warstwa mrozoochronna z pospółki lub piasku różnoziarnistego gr. 15 cm,- grunt rodzimy,Łączna grubość konstrukcji nawierzchni jezdni wynosi 64 cm.2) Regulacja urządzeń obcych w odniesieniu do nowej nawierzchni,3) Wymiana 3 szt. wpustów deszczowych wraz z regulacją sytuacyjno-wysokościową4) Odtworzenie istniejących pętli indukcyjnych sygnalizacji świetlnej5) Odtworzenie oznakowania poziomego i wymiana istniejącego oznakowania pionowego, zgodnie z organizacją ruchu, stanowiącą załącznik do dokumentacji projektowej.2. Przebudowa ul. Wigury o długości 306 mb, na odcinku od ul. Dworskiej do ul. Sowińskiego.1) Dla przebudowywanej drogi Nr 120533 E (ul. Wigury) przyjęto parametry jak dla drogi klasy technicznej „L”. Należy wybudować jezdnię bitumiczną o szerokości 5,50 m i przekroju jednostronnym o spadku 2,00 % z częściowo jednostronnym i częściowo obustronnym poboczem z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8,00 % oraz jednostronnym chodnikiem przy jezdni o szerokości 2,00 m ze spadkiem poprzecznym wynoszącym 2,00 % w kierunku od jezdni do granicy pasa drogowego.2) Dodatkowo wzdłuż ulicy należy wybudować zjazdy indywidualne i dojścia do furtek z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka grafitowa na zjazdach i kostka szara na dojściach) 3) W ramach zadania należy wyregulować wysokościowo, w granicach istniejącego pasa drogowego, wszystkie urządzenia obce oraz istniejące i projektowane zjazdy i dojścia do furtek o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej w odniesieniu do nowej niwelety drogi oraz chodnika oraz obsypać ziemią zaprojektowane pobocza i obrzeża licując je z istniejącym terenem. Dojścia do furtek oraz zjazdy indywidualne należy dostosować wysokościowo do przyległych budynków, ogrodzeń, furtek, bram wjazdowych oraz terenu przyległego. W przypadku wystąpienia na zjazdach i dojściach do furtek fundamentów ogrodzeń itp. utrudniających wykonanie obrzeży zamykających zjazd i dojście do furtki, wykonywaną nawierzchnię z kostki brukowej, dopuszcza się bezpośrednio dowiązać do tych elementów albo do istniejącej nawierzchni utwardzonej po uzyskani zgody Inwestora.4) W ramach planowanego przedsięwzięcia należy wybudować kanał technologiczny.5) Konstrukcja nawierzchni jezdni (ul. Wigury na połączeniu z poszerzeniem):- Warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR3)- Skropienie warstwy wiążącej emulsją- Warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 5 cm (beton asfaltowy – standard KR3)- Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją- Siatka polipropylenowa, 100/100 kN/m- Warstwa wyrównawcza – AC 11 W 75 kg/m2- Istniejąca konstrukcjaŁączna grubość konstrukcji jezdni wynosi 12 cm.6) Konstrukcja nawierzchni jezdni (ul. Wigury na poszerzeniu/połączeniu):- Warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR3)- Skropienie warstwy wiążącej emulsją- Warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 5 cm (beton asfaltowy – standard KR3)- Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją- Siatka polipropylenowa, 100/100 kN/m- Warstwa wyrównawcza – AC 11 W 75 kg / m2/- Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją- Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm- Podbudowa i warstwa wzmacniająca – grunt stabilizowany cementem Rm=5,0 MPa gr. 35 cm- Grunt rodzimyŁączna grubość konstrukcji jezdni wynosi 67 cm.UWAGA: Dopuszcza się wykonanie warstwy podbudowy gr. 20 cm i warstwy wzmacniającej podłoże gr. 15 cm w jednej warstwie o grubości łącznej 35 cm.7) Konstrukcja nawierzchni chodnika i dojścia do furtki z kostki brukowej:- Kostka brukowa betonowa spoinowana piaskiem (szara) gr. 8 cm- Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm- Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 15 cm- Ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 10 cm- Grunt rodzimyŁączna grubość konstrukcji chodnika i dojścia do furtki wynosi 38 cm.8) Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego:- Kostka brukowa betonowa spoinowana piaskiem (grafitowa) gr. 8 cm- Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm- Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm- Ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 20 cm- Grunt rodzimyŁączna grubość konstrukcji zjazdu wynosi 53 cm9) Odwodnienie ul. Wigury realizowane będzie poprzez istniejącą (przeznaczoną do remontu) oraz znajdującą się w zakresie zamówienia kanalizację deszczową oraz istniejące rowy przydrożne. Wody opadowe i roztopowe przejęte zostaną poprzez przeznaczone do wybudowania wpusty uliczne i odprowadzone do projektowanej (znajdującej się w zakresie zamówienia) oraz istniejącej kanalizacji deszczowej. Pozostałe elementy odwodnienia w tym rowy przydrożne, przepusty, czy kanalizacja deszczowa DN400 będące w zakresie realizacji zamówienia przewidziano do remontu i oczyszczenia. Wszystkie niezinwentaryzowane geodezyjnie przyłącza kanalizacji deszczowej, a odkryte w terenie, w porozumieniu z Administratorem kanalizacji należy do budowanej kanalizacji podpiąć lub zaślepić.10) Wymiana istniejącego oznakowania pionowego zgodnie z docelową organizacją ruchu, stanowiącą załącznik do dokumentacji projektowej.Uwaga:Zakres zamówienia nie obejmuje przebudowy ul. Kamińskiego, która będzie przedmiotem odrębnego zamówienia.CPV45000000-7 Roboty budowlane45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45233140-2 Roboty drogowe45232130-2 Roboty budowlane w zakresie odprowadzania wody burzowej45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach