Przetargi.pl
Przebudowa trzeciego segmentu muru ogrodzeniowego przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126330828 , fax. 126343151
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126330828, fax. 126343151
    REGON: 000293172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa trzeciego segmentu muru ogrodzeniowego przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wyburzeniu i odtworzeniu części istniejącego muru ogrodzeniowego w części Nr II - segmentu nr 3 na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, przy ul. Helclów 2. 2. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w oparciu o dokumentację przetargową, Ofertę Wykonawcy a także przeprowadzoną wizję lokalną na terenie prowadzenia robót budowlanych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego muru ogrodzeniowego oraz budowie nowego muru ogrodzeniowego, zgodnie z informacjami zawartymi w projektach budowlanych i wykonawczych, STiWOR, pozwoleniach na budowę, pozwoleniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – wszystkie wymienione dokumenty stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ. 4. UWAGA: W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wykonanie powłoki antygraffiti na powierzchni muru ogrodzeniowego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie rozbiórki istniejącego muru wraz z fundamentem; zgodnie z zaleceniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków należy w maksymalnym stopniu odzyskać i wykorzystać do rekonstrukcji muru ogrodzeniowego materiał oryginalny; 2) wykonanie rekonstrukcji muru zgodnie ze sztuką budowlaną i oryginalną konstrukcją z cegły pełnej, częściowo tynkowanej w części przęseł; kolor i faktura cegły powinna odpowiadać oryginałowi; cegła do odtwarzania muru ma mieć niestandardowe wymiary zgodne z Projektem budowlanym; ponadto tynk musi być jednakowy o tych samych parametrach w każdym remontowanym segmencie (przy remoncie segmentu nr 4 zastosowano tynk tradycyjny cementowy kat. III) – do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) niwelację terenu; 4) przywrócenie terenu na działce Zamawiającego do stanu zastanego; 5) wystąpienie do ZIKiT o zgodę na zajęcie pasa drogowego oraz ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego; 6) demontaż i ponowny montaż dwóch skrzydeł bram wjazdowych na teren DPS; 7) montaż dwóch kamer na pierwszej bramie od strony Politechniki Krakowskiej i włączenie ich do istniejącego systemu w budynku Portierni; 8) montaż domofonu wraz z podłączeniem go do budynku portierni oraz dwóch kamer megapikselowych wraz włączeniem ich do istniejącego rejestratora w budynku portierni; 9) odbudowę chodnika w pasie drogowym; 10) zapewnienie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami budowlanymi, a w razie zaistniałej konieczności przeprowadzenie dodatkowych badań archeologicznych w porozumieniu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków (WUOZ) w Krakowie; 11) pełnienie nadzoru konserwatorskiego zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 12) wycinkę drzewa kolidującego z prowadzonymi robotami budowlanymi (Zamawiający wystąpił do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zgodę na wycinkę drzewa kolidującego z remontowanym murem ogrodzeniowym), 13) powiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego, projektantów pełniących nadzór autorski, Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych – zgodnie z decyzjami o pozwoleniu na budowę i pozwoleniem Konserwatorskim; 14) rozbiórkę i odtworzenie części budynku z agregatem prądotwórczym (ścian połączonych z murem oraz dachu budynku); UWAGA: agregat znajduje się na fundamencie, którego krawędź oddalona jest od krawędzi muru ogrodzeniowego o 60 cm; 15) zapewnienie niezbędnego nadzoru nad realizacją robót przez osoby dysponujące odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiadające stosowne uprawnienia, w tym: a) kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej; b) kierownika robót w branży elektrycznej; c) innych osób posiadających stosowną wiedzę i doświadczenie pozwalających prawidłowo wykonać przedmiot zamówienia; 16) uzyskanie ostatecznej decyzji (jedną lub w razie potrzeby więcej decyzji wymaganych prawem) o pozwoleniu na użytkowanie lub decyzji o umorzeniu postępowania o wydaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli instytucja wydająca taką decyzję, uzna ją za zbędną dla Inwestycji. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane zgodnie z: 1) dokumentacją projektową; 2) pozwoleniem Nr 898/16 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 04 sierpnia 2016r., znak : OZKr.5142.984.2016.KU; 3) pozwoleniem na budowę Nr 2286/2016 z dnia 26 września 2016 roku. 7. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla nowej cegły oraz dachówki, która powinna odpowiadać kolorowi, wymiarowi oraz fakturze materiałowi oryginalnemu. Zamawiający udostępni Wykonawcy deklarację własności użytkowych cegły zastosowanej przy wcześniejszym remoncie muru ogrodzeniowego w segmencie Nr 4. 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – przetarg nieograniczony Przebudowa trzeciego segmentu muru ogrodzeniowego przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów”. tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów , 31-148 Kraków, ul. Helclów 2 , 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. a) W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). ======================================================================== 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). ======================================================================== 3. Pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) 4. Formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach