Przetargi.pl
Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022"

Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Pl. Evry 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
    Pl. Evry 4
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    REGON: 123000513
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe nawierzchni sportowych poprzez wymianę nawierzchni piłkarskich na nową sztuczną trawę na Stadionie Miejskim im. Piłsudskiego oraz stadionie przy Miejskiej Hali Gorce w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022”.Zakres prac obejmuje dwie części:Część 1 – Remont nawierzchni piłkarskiej na Stadionie Miejskim w Nowym Targu.Zadanie dotyczy remontu płyty boiska w zakresie:Roboty remontowe obejmują wymianę całej istniejącej sztucznej murawy boiska piłkarskiego o powierzchni 7 318,00m2 na nową nisko-zasypową sztuczną murawę. Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa, na którą składa się:Załącznik nr 6 cz. 1 – Przedmiar Robót (4 poz. koszt.) określający zakres prac remontowych;Załącznik nr 7 cz. 1a – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w tym wymagania dotyczące nawierzchni określone w części ST 2. Nawierzchnia boiska piłkarskiego;Załącznik nr 7 cz. 1b – Część graficzna projektu – Stadion Miejski.Zamawiający po zrealizowaniu zadania wymaga uzyskanie certyfikacji dla wykonanej nawierzchni przeznaczonej do rozgrywek ligowych PZPN na poziomie FIFA Quality Pro.W ramach zamówienia w cenie ryczałtowej wykonawca uwzględni wymianę na stadionie miejskim istniejącego kompletu (dwóch) bramek meczowych (7,32x2,44m) tulejowanych na nowe.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe nawierzchni sportowych poprzez wymianę nawierzchni piłkarskich na nową sztuczną trawę na Stadionie Miejskim im. Piłsudskiego oraz stadionie przy Miejskiej Hali Gorce w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022”.Zakres prac obejmuje dwie części:Część 2 – Remont nawierzchni piłkarskiej przy Miejskiej Hali „Gorce” w Nowym Targu.Zadanie dotyczy remontu płyty boiska w zakresie:Roboty remontowe obejmują wymianę całej istniejącej naturalnej murawy boiska piłkarskiego o powierzchni 2 853,00m2 na nową bez-zasypową sztuczną murawę. Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:Załącznik nr 6 cz. 2 – Przedmiar Robót (22 poz. koszt.) określający zakres prac remontowych;Załącznik nr 7 cz. 2a – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w tym wymagania dotyczące nawierzchni określone w części ST 5. Nawierzchnia boiska piłkarskiego.Załącznik nr 7 cz. 2b – Część graficzna projektu – Stadion Gorce.W ramach zamówienia w cenie ryczałtowej wykonawca uwzględni dostawę i montaż nowego kompletu (dwóch) bramek (5x2m) tulejowanych oraz czterech bramek przenośnych treningowych (5x2m).W trakcie realizacji zadania wykonawca uwzględnia zastosowanie linii pomocniczych (np. żółtych) dla wydzielenia dodatkowych pól treningowych wg wskazania i uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie linii dodatkowych – treningowych poprzez ich malowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:a. dla części 1 zamówienia: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100),b. dla części 2 zamówienia: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Pekao S.A. o/Nowy Targnr konta: 33 1240 5136 1111 0010 5658 4328 z adnotacją „Wadium”wykonawca może przywołać także znak sprawy: ”MCSiR.262.1.2.2024”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a. nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b. kwotę wadium,c. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3. Uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu, tj.:- dla 1 części zamówienia wykonał w jednym zadaniu budowę, remont lub modernizację lub dostawę nawierzchni/płyty stadionu ze sztucznej trawy, boiska ze sztucznej trawy, kortów ze sztucznej trawy, boiska wielofunkcyjnego ze sztucznej trawy o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych 00/100 brutto),- dla 2 części zamówienia wykonał w jednym zadaniu budowę, remont lub modernizację lub dostawę nawierzchni/płyty stadionu ze sztucznej trawy, boiska ze sztucznej trawy, kortów ze sztucznej trawy, boiska wielofunkcyjnego ze sztucznej trawy o wartości zamówienia nie mniejszej niż 750 000,00 zł brutto (siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto).Spełnienie warunku dla części 1 oznacza spełnienie warunku także dla części 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach