Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1244N Skarlin – Lekarty – Nowy Dwór

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4724220 , fax. 056 4724222
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim
    ul. Rynek 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4724220, fax. 056 4724222
    REGON: 87111887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-nowomiejski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1244N Skarlin – Lekarty – Nowy Dwór
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1244N Skarlin – Lekarty – Nowy Dwór na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1246N w Skarlinie do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1333N w Nowym Dworze Bratiańskim – długość 7,8 km. Przebudowa drogi obejmuje w szczególności : 1. Roboty przygotowawcze, w tym : a) Roboty pomiarowe, b) Karczowanie pni, c) Karczowanie krzaków d) Scinanie poboczy e) Rozebranie krawężników 2. Odwodnienie : a) Regulacja studni i wpustów ulicznych b) Montaż przykanalików c) Wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych 3. Przepusty : a) Wykonanie przepustów pod drogą wraz ze ściankami betonowymi oraz umocnieniem skarp i dna rowów b) Wykonanie przepustów pod zjazdami wraz ze ściankami betonowymi oraz umocnieniem skarp i dna rowów c) Czyszczenie istniejących przepustów 4. Jezdnia : a) Poszerzenie jezdni do 5,5 m a w obszarze zabudowanym wsi Lekarty do 5,0 m z wykonaniem warstw konstrukcyjnych drogi b) Wbudowanie oporników betonowych przy krawędzi jezdni w miejscach narażonych na uszkodzenia c) Wyrównanie miejsc zaniżonych masą mineralno-asfaltową d) Wzmocnienie jezdni poprzez :  wykonanie warstwy profilująco – wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm na całej długości przebudowywanego odcinka  wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 3 cm na 3 odcinakach o długościach 120 mb, 610 mb i 1500 mb  wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym na 2 odcinakach o długościach 1880 mb i 3690 mb 5. Zatoka autobusowa : a) Wykonanie zatoki autobusowej z peronem z kostki betonowej w Lekartach b) Wykonanie peronów z kostki betonowej przy przystankach autobusowych na odcinku Lekarty – Nowy Dwór Bratiańskim c) Budowa azylu na przejściu dla pieszych w Skarlinie d) Wyprofilowanie wlotu na skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1315N z umocnieniem łuków brukiem. 6. Zjazdy z asfaltobetonu – przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, w celu dowiązania ich niwelety do niwelety drogi po przebudowie : a) Wykonanie warstwy odsączającej b) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie c) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 3 cm d) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 3 cm 7. Przebudowa istniejących zjazdów z kostki betonowej : a) Regulacja wysokości krawężników b) Przełożenie wjazdów z kostki betonowej na podbudowie betonowej 8. Chodniki z kostki betonowej : a) Ustawienie krawężników i obrzeży na ławie b) Wykonanie warstwy odsączającej c) Wykonanie podbudowy z chudego betonu d) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 9. Roboty wykończeniowe : a) Wymiana oznakowania pionowego na odblaskowe. b) Wykonanie oznakowania poziomego – grubowarstwowo c) Regulacja wysokości poboczy gruntowych po obu stronach drogi na całej długości 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również : a) Obsługę geodezyjną b) dokumentację powykonawczą w 2 egz., na którą składa się przede wszystkim zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) oraz przedmiarze robót (załącznik nr 8). W przypadku stwierdzenia rozbieżności w dokumentach wymienionych w pkt. 3.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest pisemnie zgłosić do Zamawiającego ten fakt. Zamawiający dokona wówczas zmiany treści SIWZ ujednolicając te zapisy, wprowadzając jednocześnie odpowiednie zmiany we wskazanych dokumentach. Wszystkie wskazane w dokumentach, o których mowa w pkt. 3.3 SIWZ., znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających cechy funkcjonalne i parametry takie same lub zbliżone do tych przyjętych w obliczeniach lub pokazanych na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Jakość równoważnych materiałów i urządzeń nie może być gorsza od jakości konkretnych produktów określonych w dokumentacji projektowej, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art.29 ust.3a PZP zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do wykonania warstw jezdni z masy mineralno-bitumnicznej były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 108). Okres rękojmi dla przedmiotu zamówienia, zgodnie z Art. 568. § 1. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) wynosi 5 lat od dnia wydania. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego PKO BP Nowe Miasto Lub. 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859 Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.45 ust.6 pkt.5 ustawy PZP należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę lub zatrzyma wadium wraz z odsetkami w oparciu o przepisy art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r. poz. 229, 1089 i 1132), złożyli odrębne oferty zamawiający żąda złożenia w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt.5.2 ust.12 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności : 1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 4. Czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach