Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2015-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1182P w m. Mościska - budowa chodnika wraz ze zjazdami do posesji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dobudowie chodnika przy drodze powiatowej nr 1182P w m. Mościska (gmina Wysoka), na długości 300,16 mb wraz ze zjazdami do posesji. 2. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) wykonanie chodnika z kostki betonowej o grubości 6 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni 298,84 m2, 2) wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm, w kolorze czerwonym, na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie z betonu B-10 na powierzchni 78,46 m2. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ (w tym na podstawie Załącznika nr 7 do SIWZ) uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 8. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drodze a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. 9. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 10. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zamierza zatrudnić podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 5 do SIWZ. 11. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT; - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi; - wystawienie faktury będzie uwarunkowane bezusterkowym odbiorem końcowym robót, zapłata za fakturę będzie uwarunkowana rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ścieżki spacerowo-rekreacyjnej wzdłuż rzeki Łobżonka w obrębie amfiteatru - ZAKRES 1A
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Gołaszyn - Etap 2
Dodano: 2016-07-21 - Zagospodarowanie przestrzeni między blokami przy ul. Kopernika w Złotowie
Dodano: 2016-07-20 - Zagospodarowanie przestrzeni między blokami przy ul. Kopernika w Złotowie
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1177P w m. Zelgniewo
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1205P w m. Łobżenica
Dodano: 2016-06-28 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1175P w m. Nowa Wieś Ujska
Dodano: 2016-06-28 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1182P w m. Brzostowo
Dodano: 2016-05-31 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1166P w m. Leżenica
Dodano: 2016-05-20 - Budowa chodnika i zatoki autobusowej przy drodze powiatowej nr 1191P w m. Glesno
Dodano: 2016-04-25