Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Trzcianna - Doleck - wykonanie nawierzchni asfaltowej

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-115 Nowy Kawęczyn, Nowy Kawęczyn 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8314289 , fax. 046 8314289
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32 32
    96-115 Nowy Kawęczyn, woj. łódzkie
    tel. 046 8314289, fax. 046 8314289
    REGON: 00054364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Trzcianna - Doleck - wykonanie nawierzchni asfaltowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Trzcianna - Doleck prędkość projektowa 30 km/h szerokości jezdni: 4,00 m długość jezdni 2845,00 m szerokość pobocza 0,75 m odwodnienie - powierzchniowe Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Przebudowę jezdni projektuje się istniejącym śladem. Istniejące zjazdy na działki przyległe nie wymagają remontu i nie przewiduje się ich przebudowy. Projektowaną jezdnię wysokościowo należy dostosować do istniejącej jezdni drogi asfaltowej na początku i końcu przedmiotowego odcinka. W miejscu połączenia istniejącej nawierzchni asfaltowej z projektowaną nawierzchnią należy wykonać wcinkę na długości 1 m w celu uzyskania łagodnego połączenia dwóch nawierzchni. Pod jezdnią w km 2+356,17, 2+472,95, 2+534,73 i 2+610,49 występują cztery przepusty, które w razie konieczności należy oczyścić i udrożnić. Przewiduje się wykonanie jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na całej długości przebudowywanej jezdni należy wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego o grubości 3 cm. Dodatkowo przewidziano wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 125 kg/m2. Przewidziano wykonanie obustronnych poboczy ziemnych o szerokości 0,75 m. 3 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 125 kg/m2 - istniejące warstwy konstrukcyjne Z uwagi na fakt, iż trasa projektowanej jezdni w planie przebiega po starym śladzie istniejącej konstrukcji nie przewidziano korekt wysokościowych planowanej inwestycji. Jednakże ze względu na istniejące zróżnicowanie istniejących spadków poprzecznych dopuszcza się nieznaczne korekty wysokościowe. Powierzchnia jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego wynosi 11493,80 m2. Przewiduje się odwodnienie powierzchniowe wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do przydrożnego rowu oraz po terenie przyległym. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznym wykonania i odbioru robót, Szczegółową Specyfikacją Techniczną zwaną także SST, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści SIWZ oraz poleceniami Inspektora nadzoru. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, zawiera przedmiar robót i kosztorys ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do: wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót, koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Nr 88 9297 0005 0200 0130 2012 0017. Do oferty zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach