Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
Plac Jana Pawła II 16 16
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
REGON: 47205772100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz tj.: ul. Jedlickiej na odcinku od ul. Zielonej do ul. Obrońców Warszawy, ul. Całej na odcinku od ul. Zawiszy do ul. Na skarpie, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonymi dokumentacjami technicznymi (załącznik nr 1a,b), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiary robót (załącznik nr 3a,b), należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę dla całego zakresu przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Przebudowa nawierzchni ul. Jedlickiej na odcinku od ul. Zielonej do ul. Obrońców Warszawy o łącznej długości ok. 317 mb, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 5,0 cm, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, c) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej ok. 30 kg cementu na 1 m? powierzchni, grubość 30 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), d) wykonanie wyprofilowania poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 o grubości warstwy 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym (wałowaniu) na szerokości ok. 0,75 m, e) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, f) wykonanie pielęgnacji zieleni tj. usunięcie części gałęzi wrastających w obszar objęty zamówieniem, które będą utrudniały wykonanie robót oraz właściwe korzystanie z drogi. 2. Przebudowa nawierzchni ul. Całej na odcinku od ul. Zawiszy do ul. Na skarpie o łącznej długości ok. 152 mb, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 5,0 cm, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, c) wykonanie krawężnika betonowego zwykłego 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem (obustronny), wystający 10 cm powyżej nawierzchni asfaltowej, obniżony do 4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji, d) wykonanie krawężników betonowych na płask na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni bitumicznej z jezdnią gruntową, e) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej ok. 30 kg cementu na 1 m? powierzchni, grubość 30 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), f) wykonanie wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego (wałowania) do poziomu krawężników na szerokości ok. 0,75m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego. Istniejące chodniki w przypadku zbliżenia do nowo wykonanej jezdni wyprofilować z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, g) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, h) montaż 2 szt. koszy ulicznych na śmieci w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ciągu przebudowanej ulicy. Parametry koszy ulicznych: - pojemnik w kształcie walca o średnicy 35-40 cm, o pojemności 30 l, - montaż pojemnika na pojedynczym słupku z maskownicą i elementem kotwiącym (długość całego słupka 140 - 160 cm, z czego: wysokość słupka nad powierzchnią podłoża 90 - 110 cm, długość słupka do montażu w podłożu 45-50 cm), pojemnik powinien być przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby górna część pojemnika znajdowała się na wysokości 80-90 cm od podłoża, - opróżnianie pojemnika powinno odbywać się poprzez obrót pojemnikiem, - kosz powinien być zaopatrzony w daszek przymocowany do słupka na takiej wysokości, aby odległość od daszka do górnej części pojemnika wynosiła 13-17 cm, średnica daszka powinna być równa średnicy pojemnika, dopuszcza się średnicę daszka do 5 cm większą niż średnica pojemnika, wysokość daszka 5-10 cm, - kosz powinien być wykonany z blachy stalowej ocynkowanej wg normy PN-EN 10346:2011 (ocynkowanie pojemnika na zewnątrz i wewnątrz) o grubości 0,9-2,0 mm, bez ażuru, - szerokość całego kosza (pojemnik ze słupkiem) nie powinna przekraczać 50 cm, - kosze powinny być pomalowane farbą proszkową w kolorze ciemny szary (bliższy kolorowi czarnemu). Montaż koszy w podłożu: - wykonanie wykopu pod słupek o wymiarach minimalnych 25x25x50 cm, - ustawienie słupka z elementem kotwiącym i maskownicą, a następnie wypełnienie dołka betonem C8/10, - pionowanie słupka i dogęszczenie betonu. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telefonicznych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 2. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wysokość nowo wykonanej nawierzchni nie powinna znacząco odbiegać od wysokości istniejącej nawierzchni. 4. W związku z realizacją przebudowy ul. Zawiszy połączenie nawierzchni ul. Całej i ul. Zawiszy wykonać należy z zachowaniem parametrów lokalizacyjnych i wysokościowych zgodnych z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową przebudowy ul. Zawiszy. 5. Nowo wykonaną nawierzchnię z istniejącą nawierzchnią utwardzoną należy połączyć na dotychczasowym poziomie. 6. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 7. Wykonawca opracuje niezbędne projekty organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, a także docelowo projekty stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. 8. Projekty organizacji ruchu winny zostać w pierwszej kolejności uzgodnione z Zamawiającym. 9. Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie pasa drogowego. Ulice Jedlicka oraz Cała są drogami gminnymi. 10. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie przedmiotowych ulic. 11. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 12. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji powyżej 5 lat
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Dmowskiego w Wiewiórczynie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1310E Skierniewice - Pszczonów - Łyszkowice na odcinku przez miejscowość Słomków (etap II od km 1+433 do km 2+833)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy: Konopnickiej, Penelopy, Słonecznej, Wąskiej w Ksawerowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 32 w Nadleśnictwie Grotniki w Leśnictwie Zimna Woda w oddz. 125, 119, 113, 114, 108.
Dodano: 2016-07-22 - REMONT AL. GEN. W. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ODCINEK III: OD UL. CONCORDII DO UL. KOSTROMSKIEJ /STRONA PÓŁNOCNA/
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 312330 w m. Leźnica Małą (Kobylak) gm. Łęczyca
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej Baszków-Jakubice poprzez wykonanie chodnika
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1721E w miejscowości Sadokrzyce gmina Wróblew
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie
Dodano: 2016-07-19 - Remont drogi powiatowej nr 2300E Bałucz - Okup Wielki na odcinku od km 0+000 do km 1+184
Dodano: 2016-07-18