Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 150503 R ul. 11-go Listopada w Kolbuszowej

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333 , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, fax. +48172272939
    REGON: 690581666
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 150503 R ul. 11-go Listopada w Kolbuszowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej w km 0+010,50 – 0+362 polegającą na: • wymianę warstw bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) ze wzmocnieniem nawierzchni, • przebudowę ciągów pieszych, • budowę nowych ścieżek rowerowych – po prawej stronie drogi, • budowę nowych miejsc parkingowych - strona lewa, • budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami ulicznymi, • przebudowie gazociągu (wymiana rur), • przebudowie oświetlenia z wymianą lamp, • zabezpieczenie rurami ochronnymi urządzeń obcych, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (w tym przejścia dla pieszych wyniesionego w km 0+128) . a) Szczegółowy opis stanu projektowanego Przebudowa ulicy rozpoczyna się w km 0+010,5, a kończy w km 0+362. Przebudowywany odcinek na dł. 351,50m, stanowi w całości odcinek prosty o szer. 7 m. Na trasie zaprojektowano 5 zjazdów bitumicznych i 5 zjazdy z kostki brukowej. Zaprojektowano nowe miejsca parkingowe w ilości 69szt. w tym: - do parkowania podłużnego – 40 stanowisk, - do parkowania prostopadłego – 29 szt (w tym 2 dla niepełnosprawnych). Zaprojektowano przebudowę istniejących chodników na chodniki z kostki brukowej o szerokościach zmiennych, ścieżkę rowerową o szer. 2 m z kostki brukowej bezfazowej. Odwodnienie będzie się realizować poprzez nadanie spadków porzecznych i podłużnych powierzchni warstwy ścieralnej oraz nawierzchni chodników i dalej do wpustów ulicznych istniejącej lub projektowanej kanalizacji deszczowej. W ramach inwestycji należy wykonać ok. 53 mb nowego kolektora kanalizacji fi 200 (w km 0+010 do 0+080) oraz pięć wpustów ulicznych wraz z przykanalikami fi 160 mm. Podłączenie kanalizacji zaprojektowano do istniejącej komory na kolektorze Dn 800 mm w km 0+017. W ramach przebudowy należy wykonać przebudowę oświetlenia ulicznego. Dotychczasowe lampy, zlokalizowane na masztach energetycznych na granicy prawej strony pasa drogowego będą zastąpione nowymi masztami w pasie zielni miedzy chodnikami i ścieżkami drogowymi. Oświetlenie uliczne – wyprowadzić YAKY 4x35 jako obwód wydzielony ze stacji transformatorowej Kolbuszowa 20. Oprawy oświetleniowe (16szt. + 4szt.) montować na dobudowanych słupach (8 szt. + 2szt.) typu parkowego. Zamawiający dopuszcza stosowanie słupów stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo na kolor z palety RAR 9011 lub bardzo zbliżony. Wymiary słupów wg rysunku zamieszczonego w dokumentacji wykonawczej. W ulicy 11-go Listopada umieszczone są kable energetyczne Sn-15 kV i n/n. Kable te należy zabezpieczyć rurami osłonowymi wystającymi poza obrys jezdni minimum 0,5 m. wszelkie tego typu kolizje po wykonaniu każdorazowo zgłosić do odbioru do Rejonu Energetycznego w Mielcu. Oprawy oświetlenia LED muszą spełniać parametry nie gorsze niż wskazane poniżej: − Materiał obudowy (korpus, pokrywa): wysokociśnieniowy odlew aluminiowy malowany proszkowo na kolor z RAL 9011 lub bardzo zbliżony. − Materiał klosza: płaskie hartowane szkło. − Stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne: minimum IK08. − Szczelność komory optycznej minimum IP66. − Szczelność komory elektrycznej minimum IP66. − Oprawa wyposażona w uniwersalny, zintegrowany uchwyt (bez dodatkowych uchwytów, reduktorów czy nasadek) pozwalający na montaż na wysięgniku, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie od 0° do -15°, uchwyt musi posiadać dodatkowe zabezpieczenie zapobiegające przypadkowemu obróceniu oprawy na wysięgniku. Uchwyt wykonany z tego samego materiału co obudowa, malowany proszkowo w kolorze takim samym jak oprawa. − Dla zwiększenia bezpieczeństwa obsługi, oprawa musi być wyposażony w rozłącznik odcinający napięcie w momencie otwarcia pokrywy osprzętu elektrycznego. − Dostęp do komory osprzętu elektrycznego bez użycia narzędzi. − Budowa oprawy pozwalająca na demontaż układu optycznego i zasilającego w celach serwisowych bez konieczności demontażu korpusu oprawy ze słupa/wysięgnika. − Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła (termiczne rozdzielenie pomiędzy układem zasilającym, a układem optycznym), − Oprawa wykonana w technologii LED, bryła fotometryczna kształtowana za pomocą płaskiej matrycy LED, każda z soczewek matrycy emituje taką samą krzywą światłości, a całkowity strumień oprawy jest sumą strumieni poszczególnych soczewek. − Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”. − Temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K, wydajność świetlna powyżej 110 lm/W. Oprawa oznaczona w projekcie jako 96W musi posiadać strumień minimum 11 400 lm. Oprawa oznaczona w projekcie jako 60W musi posiadać strumień minimum 6 100 lm. − Wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra ≥ 70. − Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: min 80% po 100 000h. − Wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) nie większa niż określona w Rozporządzeniu WE nr 245/2009. − Układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem analogowym 1-10 V lub cyfrowym DALI, − Redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie. – Oprawa wyposażona w gniazda NEMA 7 pin standard ANSI C136.41.S, zintegrowane z układem zasilającym oprawę, umożliwiające montaż sterowników systemu zarządzania oświetleniem. Do oprawy należy dostarczyć zaślepkę zwarciową gniazda, zapewniającą normalną pracę oprawy bez sterownika. Zaślepka zwarciowa powinna być zainstalowana na 3-stykowym złączu ANSI C136-10 NEMA. Obciążenie prądowe zatyczki min. 15A. Zatyczka musi zapewniać szczelność połączenia z gniazdem min. IP 66 (uszczelka neoprenowa), musi być odporna na promieniowanie UV. − Odporność oprawy na przepięcia: minimum 9,5 kV. − Oprawa wykonana w I klasie ochronności elektrycznej, znamionowe napięcie zasilania 230V/50Hz, współczynnik mocy oprawy ≥ 0,9 dla znamionowego obciążenia. − Zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -30°C do +40°C. − Gwarancja na całą oprawę (panel LED, zasilacz, obudowa) – minimum 5 lat, wystawiona przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela − Oprawa musi być oznakowana znakiem CE oraz posiadać deklarację zgodności WE. − Dostępność plików fotometrycznych (np. format .ldt) oraz kart katalogowych. Pliki dla każdego typu oferowanej oprawy zamieszczone na stronie internetowej producenta lub dystrybutora pozwalające wykonać sprawdzające obliczenia fotometryczne w ogólnodostępnych oświetleniowych programach komputerowych (np. Dialux, Relux). − Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy danego rodzaju (np. drogowe) o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw). - Do każdej oprawy musi być dołączony sterownik oświetlenia (20 szt.). Sterowniki SYSTEMU muszą być uniwersalne, muszą wykorzystywać sterowanie zarówno sygnałem cyfrowym DALI jak i analogowym 0-10V. Sterowniki w standardzie wyposażone we wtyk NEMA 5 pin standard ANSI C136.41. Montaż sterowników w oprawach wyposażonych w gniazda NEMA 5/7 pin standard ANSI C136.41. Sterowniki SYSTEMU służą do włączania napięcia na oprawę (jej układ zasilania świecenia źródła światła) za pomocą wewnętrznego układu przełączającego, zapewniające włączenie obciążenia o mocy mniejszej lub równej minimum 450W, z wykorzystaniem 3 złączy oraz sterują poziomem świecenia oprawy za pomocą 2 złączy gniazda. Gwarancja sterowników min. 5 lat od czasu rozpoczęcia jego użytkowania. Termin rozpoczęcia użytkowania jest uzależniony od uruchomienia systemu sterowania oświetleniem, objętego odrębnym zadaniem, nie później jednak niż od 01.01.2019 r.). Instalacja dodatkowych gniazd do włączania oświetlenia dekoracyjnego. Na każdym słupie będzie zainstalowane gniazdo hermetyczne min. IP 65 od strony chodnika, poniżej oprawy skierowanej w stronę chodnika (ok. 5 m od podstawy słupa). Oświetlenie dekoracyjne świąteczne ma być sterowane (załączane/wyłączane) ze sterownika oświetlenia ulicznego oprawy o mniejszej mocy, według schematu podanego poniżej. Schemat opisuje wykorzystanie 5 styków wymaganego gniazda 7 stykowego. Wykonanie połączeń zasilania oprawy oraz oświetlenia dekoracyjnego musi być zrealizowane w sposób zapewniający utrzymanie wymaganej szczelności oprawy minimum IP66. Stycznik o prądzie znamionowym styków min. 16 A, zabezpieczony przed przeciążeniem wyłącznikiem nadprądowym B16 A. Infrastrukturę MULTIMEDIA POLSKA i ORANGE wykonaną z rur fi110 zgodnie z warunkami technicznymi należy zabezpieczyć rurami Arota fi160. Studnie teletechniczne które w zakresie przebudowy zabezpieczyć pokrywami typu ciężkiego D400 i zniwelować do powierzchni – zgodnie z warunkami technicznymi. Odcinek istniejącego gazociągów Dn 150 (odcinki C-D i E-F), oraz Dn 200 (odcinek A-B) przebiegających w pasie drogowym należy przebudować porzez wymianę istniejących, stalowych rur na polietylenowe PE 100 SDR 17,6. Projektowany przebieg trasy przebudowy gazociągów niskiego ciśnienia przedstawiono na planie sytuacyjno –wysokościowym w skali 1:500. 1. Średnica przebudowy gazociągu – PE 100 SDR 17,6, dn 225 L = 22,0 m; Rura osłonowa PE 100 SDR 17,6 dn 280, L= 9 m 2. Średnica przebudowy gazociągu – PE 100 SDR 17,6, dn 180 L = 22,0 m; Rura osłonowa PE 100 SDR 17,6 dn 225, L= 13 m 3. Średnica przebudowy gazociągu – PE 100 SDR 17,6, dn 180 L = 123,0 m Rura osłonowa PE 100 SDR 17,6 dn 225, L= 9 + 9 m 4. Zespół zaporowo-upustowy – 1 szt. Zaprojektowano przebudowę nawierzchni odcinka ulicy poprzez zastosowanie konstrukcji wg poniższego zestawienia: Szczegółowy zakres robót określony został w Materiałach do zgłoszenia, Projektach wykonawczych, Przedmiarze Robót z zastrzeżeniem, że przy konstruowaniu ceny oferty podstawą są Materiały do zgłoszenia a Przedmiar ma charakter pomocniczy. 4.3.1.6 Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie czynności wskazanych w dokumentacji projektowej – materiały do zgłoszenia, projekty wykonawcze (Rozdział IV SIWZ) i w przedmiarach robót (Rozdział III SIWZ). UWAGA: Jeżeli SIWZ lub załączniki do SIWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty Zamawiający, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności z: a) Dokumentacją techniczną (Rozdział IV), b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział V),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 20 000,00 zł brutto W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); 2) gwarancjach bankowych (oryginał); 3) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi:  obejmować cały okres związania ofertą.  obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 4 SIWZ c) Kosztorys Ofertowy zawierający stronę tytułową, tabelę elementów scalonych, kosztorys uproszczony, nakłady robocizny, materiałów i sprzętu oraz narzuty – Rozdział III SIWZ, tabela elementów scalonych – Rozdział II zał. 8 SIWZ, wykaz cen czynników produkcji – Rozdział II zał. 7, d) Zobowiązanie do udostępnieniu (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) e) Dowód opłacenia wadium f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach