Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa sieci wodnej i kanalizacyjnej w Gminie Komańcza w ramach pomocy PROW 2014-2020”

Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38543 Komańcza, Komańcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 135 677 325 , fax. 135 677 325
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Komańcza 166
    38543 Komańcza, woj. podkarpackie
    tel. 135 677 325, fax. 135 677 325
    REGON: 37045856000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komancza.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa sieci wodnej i kanalizacyjnej w Gminie Komańcza w ramach pomocy PROW 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn. „Rozbudowa i przebudowa sieci wodnej i kanalizacyjnej w Gminie Komańcza w ramach pomocy PROW 2014-2020” są roboty budowlane prowadzone w formule „zaprojektuj i wybuduj ‘’ 2.Przedmiot zamówienia składa się z sześciu zadań inwestycyjnych oznaczonych : Zadanie 1 „Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Czystogarb i rozbudowa ujęcia wody w Wisłoku Wielkim o studnię wierconą” Zadanie 2 „Rozbudowa i modernizacja technologiczna ujęcia wody w Jaworniku , rozbudowa sieci wodociągowej w Jaworniku ” Zadanie 3 „Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Komańczy” Zadanie 4 „Budowa sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody dla potrzeb zabudowy mieszkalnej ,Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia w Komańczy na bazie istniejącej studni wierconej przy Remizie OSP” Zadanie 5 „Rozbudowa komunalnego ujęcia wody w Wysoczanach o studnię wierconą” Zadanie 6 „Modernizacja systemu gospodarki osadami ściekowymi na obiekcie oczyszczalni w Rzepedzi ” 3. Przedmiot zamówienie będzie realizowany w dwóch etapach: Etap 1 obejmuje następujące prace w ramach w/w zadań inwestycyjnych : Zadanie 1 - Kompletna procedura wiercenia studni C-1 w Wisłoku Wielkim; Przebudowa technologii stacji uzdatniania i inne prace modernizacyjne Zadanie 2 - Kompletna procedura wiercenia studni S-4 i likwidacji studni S-2 ; Podłączenie studni wierconej do instalacji istniejącej w Jaworniku ; Modernizacja technologiczna ujęcia wody w Jaworniku ALTERNATYWA Nr II ; Budowa 7 szt. przyłączy wodnych w Jaworniku (ok.740mb) Zadanie 5 - Kompletna procedura wiercenia studni W-1 w Wysoczanach; Podłączenie studni do budynku, instalacja uzdatniania wody i jej włączenie do istniejącego układu (ok. 30mb) Zadanie 6 - Modernizacja technologiczna odwadniania osadu na poletku Nr III i Nr IV w Rzepedzi ; Prefabrykacja i montaż przenośnych zadaszeń poletek do przyśpieszania procesu suszenia osadu Etap 2 obejmuje następujące prace w ramach w/w zadań inwestycyjnych : Zadanie 1 - Przebudowa sieci wodociągowej w Czystogarbie L= ok. 2075 m z przyłączami Zadanie 3 - Budowa kanalizacji sanitarnej na „Osiedlu Jasionowa”; Budowa kanalizacji dla budynku Nr 140a , Bar Wanda ; Budowa kanalizacji dla budynku Nr 59 i Nr 60 za torami PKP; Budowa kanalizacji dla budynku Nr 87 –dawna stacja PKP . Zadanie 4 Kompletne wykonanie zadania 4 4.Prace przedprojektowe , projektowe oraz formalno-prawne Zamawiający wymaga dla każdego zadania od 1 do 6 opracowania dokumentów przedprojektowych oraz projektu budowlanego oraz uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji oraz opinii na etapie projektowania oraz po zakończeniu budowy . 4.1Zakres opracowań przedprojektowych : 1) Opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia. 2) Opracowanie Raportu oddziaływania na środowisko. ( o ile będzie wymagany ) 3) Opracowanie i uzgodnienie umów cywilno-prawnych dających prawo Wójtowi Gminy Komańcza dysponowania gruntem na cele budowlane . 4) Badania geologiczne gruntu w zakresie niezbędnym do realizacji zadania. 5) Rozpoznanie hydrogeologiczne zasobów wodnych ( dotyczy miejsc planowanych wiercenia studni głębinowych ) 6) Uaktualnienie map i opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych terenu w skali 1: 500 i 1:1000 na tereny gdzie nie ma takiej mapy. 4.2 Zakres opracowań projektowych : 1) Projekt budowlany zagospodarowania terenu. 2) Projekty budowlane dla każdej branży. 3) Projekty wykonawcze. 4) Operaty wodno-prawne. 5) Instrukcja BIOZ. 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( zwana dalej STWiORB) 7) kosztorys inwestorski i przedmiar robót z podziałem na branże i działy 8) Instrukcje eksploatacji . Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie obowiązującym przepisami w szczególności : - Prawo budowlane (Dz.U. 2016 r., poz. 290, z późniejszymi zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012, poz. 462). - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 10 maja 2013r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U.2013 , poz 1129). 4.3 Zakres uzgodnień i decyzji : 1) Decyzja środowiskowa. 2) Decyzja pozwolenie wodno-prawne 3) Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego ( są w trakcie uzyskiwania ) 4) Opinia Zespołu Koordynacyjnego Wydziału Geodezji wydana przez Starostę Sanockiego. 5) Decyzja o pozwoleniu na budowę. 6) Opinia rzeczoznawcy ds. p.poż. ( jeśli wymagana) 7) Opinia rzeczoznawcy ds. BHP. ( jeśli wymagana) 8) Opinia sanitarna OIS w Sanoku. 9) Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie . 5. Do zadań wykonawcy należy również : 1) Prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej 2) Przeprowadzenie testów i prób zgodnie z procedurą odbiorową oraz STWiORB 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej 4) Przeprowadzenie działań promocyjnych związanych z udziałem środków unijnych przy finansowaniu projektu – wykonanie tablicy informacyjnej przed rozpoczęciem prac budowlanych oraz wykonanie tablicy pamiątkowej po odbiorze inwestycji przez Zamawiającego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : Załącznik Nr 10 do SIWZ który składa się z sześciu opracowań w formie załączników tj. : • Zał 10.1 Program funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami dla Zadania 1 • Zał 10.2 Program funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami dla Zadania 2 • Zał 10.3 Program funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami dla Zadania 3 • Zał 10.4 Program funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami dla Zadania 4 • Zał 10.5 Program funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami dla Zadania 5 • Zał 10.6 Program funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami dla Zadania 6 Inne dokumenty pomocnicze - załącznik Nr 11 do SIWZ • Projekt robót geologicznych – wyciągi ( dotyczą zadań dot. wiercenia studni) 6. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty , który liczony będzie od następnego dnia po bezusterkowym odbiorze końcowym wykonanych robót dla danego etapu. Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji jakości stanowi kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty o wadze 40 %. Okres gwarancji jakości należy zadeklarować w ofercie w pełnych latach.Zamawiający wymaga od Wykonawcy 5 letniego okresu obowiązywania rękojmi za wady liczonego od następnego dnia od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót dla danego etapu zgodnie art. 568 § 1 K.c 7.Wymagania w zakresie materiałów i wyposażenia Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w dokumentacji PFU należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równoważnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standardów technicznych i jakościowych oraz zgodność z opisem zamówienia .Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty , certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. W przypadku gdy w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w projekcie opracowanym przez Wykonawcę zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, to Wykonawca ma prawo po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub nie gorszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej czy też powodują naruszenie warunków na podstawie, których wydano decyzję – pozwolenia na budowę Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt . Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń jeśli będą wymagane. 8 Inne wymagania w zakresie realizacji Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. 9.Wymagania w zakresie zatrudnienia Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszelkie roboty budowlane, instalacje technologiczne , sanitarne oraz elektryczne, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Uprawnienia Zamawiającego do sprawdzenia tego wymogu opisano w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 ). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PBS Sanok Nr 82864200022001004632830001(w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę postępowania PROW 00001-65150-UM900031/17) 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. Komańcza 166, 38-543 Komańcza , pokój nr Biuro GPGK lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12.02.2018 roku do godz. 12:00. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wg. wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia –nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ 2) Kalkulacje cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 8 do SIWZ. 3) Zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy ) 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach