Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 110886L od km 0+023,64 do km 1+497,22 w miejscowości Łabuńki Pierwsze.

Gmina Łabunie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-437 Łabunie, Zamojska 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6113019
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
    Zamojska 50
    22-437 Łabunie, woj. lubelskie
    tel. 84 6113019
    REGON: 950368517
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 110886L od km 0+023,64 do km 1+497,22 w miejscowości Łabuńki Pierwsze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej jest związana ze złym stanem technicznym istniejącego odcinka drogi. Nawierzchnia jezdni jest w znacznym stopniu zniszczona, posiada odkształcenia, ubytki i lokalne zapadnięcia i wykruszające się krawędzie. Na drodze występują spękania siatkowe i wykruszenia nawierzchni. Wzdłuż krawędzi jezdni na poboczu występują wymulenia, zaniżenia i zawyżenia w stosunku do jezdni z uwagi na brak właściwego utwardzenia. Zróżnicowane spadki podłużne i poprzeczne nie spełniają wymaganych parametrów technicznych.Projektowana przebudowa ma na celu poprawę parametrów techniczno-użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego.Zakres inwestycji dla drogi gminnej obejmuje m.in.: a) frezowanie istniejącej nawierzchni b) wykonanie poszerzeń jezdnic) warstwy profilująco-wyrównawczej z betonu asfaltowegod) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowegoe) odtworzenie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego niezwiązanego.f) Przełożenie nawierzchni istniejących zjazdów w celu dostosowania wysokościowego do krawędzi jezdni.g) Uzupełnienie nawierzchni istniejących zjazdówWykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. (Załącznik Nr 2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00PLN(słownie: pięć tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościunr konta: 91 9644 1075 2011 0070 0027 0032z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.6.2023”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. do dnia …”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedno zamówienie obejmujące budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej lub mineralno-bitumicznej długości min. 1 km. i wartości co najmniej 500 000 zł. brutto.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy ) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach