Przetargi.pl
"Przebudowa drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu" realizowana w ramach zadania pn.: Dokończenie przebudowy ciągu dróg łączących drogę krajową nr 5 oraz drogi powiatowe nr 2921D i nr 2883D z centrum miasta poprzez przebudowę drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu" realizowana w ramach zadania pn.: Dokończenie przebudowy ciągu dróg łączących drogę krajową nr 5 oraz drogi powiatowe nr 2921D i nr 2883D z centrum miasta poprzez przebudowę drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu” realizowana w ramach zadania pn.: Dokończenie przebudowy ciągu dróg łączących drogę krajową nr 5 oraz drogi powiatowe nr 2921D i nr 2883D z centrum miasta poprzez przebudowę drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu. Przedmiotu zamówienia obejmuje: ,,Przebudowa drogi gminnej nr 110769D – ul. Dolnej w Strzegomiu” 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu na odcinku od skrzyżowania ul. Św. Tomasza oraz ul. Bohaterów Getta (okolice wiaduktu PKP) do okolicy posesji ul. Dolna 68, (przed skrzyżowaniem z ul. Jeleniogórską i ul. Wałbrzyską), zakres robót w pasie drogowym objęty jest dofinansowaniem w ramach programu wieloletniego pod nazwą ,,PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019”. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: - frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni, - rozbiórka istniejących krawężników, ław pod krawężniki, - roboty ziemne, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowy, - wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem, - wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża, - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej, - wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej, - budowa kanalizacji deszczowej, - budowa oświetlenia ulicznego, - wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowania aktywnego, - wykonanie miejsc postojowych z kostki granitowej, - wykonanie zjazdów z kostki granitowej, - plantowanie gruntu oraz humusowanie skarp z obsianiem mieszanką traw, - regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, - demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego wraz trzpieniem lub wysięgnikiem, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 18 sierpnia 2017 r. znak: KD.7121.2.89.2017.2, - wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy, - wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z Decyzją Nr 1305/2017 z dnia 31 sierpnia 2017 r. znak: WB.6740.1287.2017.2.JRB o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego, - wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z pismem W/N.5183.1614.2017.JK z dnia 01 sierpnia 2017 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu. Po stronie Wykonawcy pozostaje realizacja wszelkich ustaleń wynikających z w/w pisma jak również ich finansowanie. Wykonawca w imieniu zamawiającego uzyska Decyzję Konserwatora Zabytków oraz zezwolenie na prowadzenie badań archeologicznych. 2.3 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 2.4 Dokumenty związane: - Projekt budowlany ,,Przebudowa drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu” realizowana w ramach zadania pn.: Dokończenie przebudowy ciągu dróg łączących drogę krajową nr 5 oraz drogi powiatowe nr 2921D i nr 2883D z centrum miasta poprzez przebudowę drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu branża drogowa, instalacyjna, elektryczna. - Projekt wykonawczy ,,Przebudowa drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu” realizowana w ramach zadania pn.: Dokończenie przebudowy ciągu dróg łączących drogę krajową nr 5 oraz drogi powiatowe nr 2921D i nr 2883D z centrum miasta poprzez przebudowę drogi gminnej nr 110769D - ul. Dolnej w Strzegomiu branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, - Projekt docelowej organizacji ruchu. - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża drogowa, instalacyjna, elektryczna. - Pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 1305/2017 z dnia 31 sierpnia 2017 roku znak: WB.6740.1287.2017.2.JRB o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. - Opinia geotechniczna wykonana w marcu 2017 r. 2.5 Kostka kamienna i betonowa, krawężniki kamienne, płyty betonowe oraz znaki z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je zamawiającemu tj. (złoży krawężniki, kostkę, płyty betonowe na paletach, kostkę kamienną przesianą), w miejscu wskazanym przez zamawiającego. W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie zważenie i transport w/w elementów na odległość do 5 km. 2.6 Oprawy oświetleniowe pochodzące z demontażu wraz z wysięgnikami należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., ul. Al. Wojska Polskiego 75. 2.7 Kratki oraz włazy z demontażu należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75. 2.8 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiar robót, STWiORB), stanowiącej Załącznik do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 2.9 UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiar robót stanowiący załączniki do niniejszej SIWZ należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 2.10 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 2.11 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.12 W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.13 Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert ze względu na specyfikę inwestycji. 2.14 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, 4) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 6) demontaż obiektów tymczasowych, 7) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 8) Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A Oddział w Wałbrzychu, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Telefonia DIALOG Sp. z o.o., ORANGE POLSKA SA, Polską Spółkę Gazownictwa sp z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu, Gazownię w Wałbrzychu.), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 2.15 Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy firmie TAURON Dystrybucja S.A., Polskiej Spółce Gazownictwa sp z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu, Gazownia w Wałbrzychu, Wodociągom i Kanalizacji Sp. z o.o. w Strzegomiu, Telefonii DIALOG Sp. z o.o., ORANGE POLSKA SA. UWAGA zgodnie z uzgodnieniem branżowym z dnia 09.08.2017 r. Polskiej Spółki Gazownictwa planowany jest w ul. Dolnej w Strzegomiu remont sieci gazowej niskiego ciśnienia. 2.16 Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej ulicy również w trakcie realizacji inwestycji. 2.17 Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować odpady powstałe w trakcie realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.18 Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 2.19 Obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2.19.1 na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego: - mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach. 2.19.2 szkice robocze geodezyjne na zakończenie etapu realizacji robót, zgodnie z harmonogramem realizacji robót. Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. 2.20 Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. 2.21 Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty z zakresu przebudowy oświetlenia drogowego. 2.22 Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie 14 dni dostarczy harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowić będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym. 2.23 Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót wynikających z projektu budowlanego i wykonawczego, pisma Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu pokrycia kosztów wykonania niezbędnej dokumentacji konserwatorskiej wykonanej w oparciu o badania archeologiczne, uzgodnień branżowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, koszty uzyskania uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. 2.24 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 2.25 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 2.26 Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowych, c) roboty związane z wprowadzeniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, d) roboty kanalizacyjne, e) roboty elektryczne. 2.27 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.26 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.28 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.26 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.29 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.26 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.26 czynności. 2.30 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.31 UWAGA!! W 2018 roku planowane jest rozpoczęcie przez Gminę Strzegom inwestycji pn. „Przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Grabiny i Starego Miasta w ramach rewitalizacji Gminy Strzegom”, Inwestycja przewidziana do realizacji w latach 2018-2019, Decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 1497/2016 z dn. 10.11.2016 r. na Rozbudowę i zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Grabiny i Starego Miasta w ramach rewitalizacji Gminy Strzegom. Inwestycja realizowana będzie między innymi na działkach nr 176; 225 obręb Grabina Pd, dz. nr 2009 obręb Śródmieście Nr 3. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu oraz uzgodnienia prowadzenia robót budowlanych na wspólnych odcinkach z firmą wyłonioną w ramach zadania „Przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Grabiny i Starego Miasta w ramach rewitalizacji Gminy Strzegom”. 2.32 UWAGA!! W ramach przedmiotowej inwestycji wykonawca zobowiązany jest odtworzyć pobocze z kruszywa kamiennego 0-31,5 o szerokości 0,75 m na odcinku 0+178 do 0+414.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach