Gmina Marcinowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-124 Marcinowice, Juliana Tuwima 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Marcinowice
Juliana Tuwima 2
58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie
REGON: 890718366 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na potrzeby turystyczne i rekreacyjne w Marcinowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na potrzeby turystyczne i rekreacyjne w Marcinowicach” ETAP IW ramach projektu zostanie rozbudowana infrastruktura turystyczno-rekreacyjna znajdująca się w przestrzeni publicznej w Gminie Marcinowice ETAP I, która będzie miejscem ogólnodostępnym dla mieszkańców jak i turystów. Zakres prac będzie obejmował: zagospodarowanie przestrzeni publicznej (wyłożenie kostką granitową części przestrzeni wraz z dojściami, nasadzenia zieleni, oświetlenie, posadowienie ławek, tablicy informacyjnej, małej makiety oraz koszy na śmieci. Obiekt będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wjazdy dostosowane dla osób z ograniczoną mobilnością ruchową oraz wózków dziecięcych).Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na potrzeby turystyczne i rekreacyjne w Marcinowicach obejmuje:1 Chodniki i place 198,741 m22 Zieleń 500,68 m23. Oświetlenie zewnętrzne 33,0 kpl.4. Tablica ośw. ROŚ 1,0 kpl.W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków oraz obsługa archeologa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w SWZ.3. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie musi umożliwiać skuteczne zaspokojenie roszczeń zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium. Może to być dokonane poprzez gwarancję/poręczenie z terminem ważności co najmniej 14 dni dłuższym od terminu związania ofertą lub wskazanie w zapisach gwarancji/poręczenia, że zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w terminie 14 dni po upływie terminu ważności, jeśli zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:-pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS Marcinowice, numer rachunku 60 9531 1029 9001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr GK.271.8.2023 na zadanie „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na potrzeby turystyczne i rekreacyjne w Marcinowicach”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);-gwarancjach bankowych;-gwarancjach ubezpieczeniowych;-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Marcinowice,-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,-kwotę gwarancji/poręczenia,-termin ważności gwarancji/poręczenia,-zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:A. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 150 000,00 zł,B. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł,2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:A. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał min. 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej lub betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2.B. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji danego zamówienia:a) Kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie dróg, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220),-doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń przez okres co najmniej 3 lat liczonych od momentu uzyskania uprawnień budowlanych,-jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby,b) Kierownik robót instalacyjnych –osoba posiadająca następujące kwalifikacje:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220)-doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez okres co najmniej 3 lat liczonych od momentu uzyskania uprawnień budowlanych,-będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do tej izby.2. Zamawiający dopuszcza pełnienie łącznie poszczególnych ww. funkcji przez jedną osobę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej ul. 3 Maja i ul. B. Kominka - budowa ścieżki rowerowej (etap A)
Dodano: 2024-02-09 - Remont drogi gminnej w miejscowości Jawornica
Dodano: 2023-10-02 - Wdrożenie elementów zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie miasta Twardogóra poprzez zagospodarowanie miejskich przestrzeni publicznych.
Dodano: 2023-02-23 - Przebudowa ul. Konarskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2023-02-14 - Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych
Dodano: 2023-02-02 - Przebudowa drogi na terenie gminy Lewin Kłodzki na odcinku Jawornica – Zimne Wody
Dodano: 2022-09-19 - „Piknikowa strefa relaksu ” – Zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
Dodano: 2022-08-25 - „Pysząca – droga dojazdowa do gruntów rolnych”
Dodano: 2022-08-22 - "Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych” – Budowa ścieżki pieszo-jezdnej
Dodano: 2022-08-02 - Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych
Dodano: 2022-07-13