Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 031116C w Łowinku - ul. Szkolna

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
    REGON: 09235105000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 031116C w Łowinku - ul. Szkolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej nr 031116C w Łowinku - ul. Szkolna Przebudowywana droga została zaprojektowana w miejscu istniejącej. Początek opracowania znajduje się 5m przed zakończeniem istniejącej drogi z betonu asfaltowego, a koniec na działce ewidencyjnej nr 18. Długość łączna przebudowywanej drogi wynosi 975,56m (wg założonej kilometracji). Od km 0+000 do km 0+975,56 zaprojektowano dwukierunkową jezdnię o szerokości 3,50m. Istniejące zjazdy umocniono kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5mm gr. 20cm i zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC 11 S gr. 5cm). Na całym odcinku po obu stronach jezdni zaprojektowano pobocza o szerokości o 1,50m każde (z lokalnym przewężeniem do 1,00m), umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5mm gr. 15cm. Podstawowy zakres inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej nr 031116C w Łowinku - ul. Szkolna obejmuje: -usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni drogi i zjazdów, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, - ustawienie oporników betonowych przy krawędzi jezdni o wymiarach 12x25xx100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm przy krawędzi jezdni, - wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa gr. 10 cm (jezdnia), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm (jezdnia, zjazdy), - wykonanie nawierzchni jezdni o szer. 3,5 m z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca AC 16 W gr. 4 cm i ścieralna AC 11 S gr. 4 cm) - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC 11 S gr. 5 cm) - wyprofilowanie i utwardzenie poboczy o szer. 1,00-1,5 m kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm, - regulacja istniejących studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych oraz zaworów wodociągowych. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: a) zgłoszenia rozpoczęcia prac do instytucji, których uzbrojenie techniczne przebiega w okolicach projektowanej inwestycji oraz stosowania się do zaleceń zawartych w uzgodnieniach, b) przygotowanie projektu i uzyskanie prawem wymaganych zatwierdzeń tymczasowej organizacji ruchu, c) wprowadzenia wraz z ustawieniem oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) zapewnienie nadzoru archeologicznego nad całością prac ziemnych i badań ratowniczych w obszarze nienaruszonych współcześnie obiektów i nawarstwień kulturowych jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostanie odkryty przedmiot posiadający cechy zabytku lub wykopaliska archeologicznego e) geodezyjnego wznowienia granic lub porozumienia się wszystkich użytkowników gruntów sąsiadujących w celu wytyczenia pasa korony drogi, f) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.05.2016 r. do godz.10:00. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 oraz z 2016r. poz. 64). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: BS Pruszcz 54 8170 0008 0000 0550 2000 0020. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem - Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4 lit. a i ust. 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach