Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Serock: ul. Wąska

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
    REGON: 09235105000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Serock: ul. Wąska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przebudowa dróg gminnych: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Serock: ul. Wąska Podstawowe dane techniczne wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej, - wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej, - budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - przebudowa (wymiana) sieci wodociągowej z włączeniem do istniejącej sieci Zakres robót obejmuje między innymi: - rozbiórkę elementów dróg i ogrodzeń, - wykonanie nowego ogrodzenia posesji nr na działce ewidencyjnej nr 448; 467/2 i 468/2 - usunięcie kolidujących drzew i krzewów, - wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni drogi, zjazdów, - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 15cm (zjazdy) - wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa gr. 10cm (jezdnia), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 15cm (zjazdy), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 20cm (jezdnia), - wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, - wykonanie nawierzchni progów zwalniających z kostki brukowej betonowej gr. 8cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100cm na ławie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, - ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22x100cm na ławie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100cm na ławie betonowej C8/10 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej (oddzielne opracowanie branżowe), - wymiana sieci wodociągowej azbestowo-cementowej fi 80 na sieć PCV fi 90 na odcinku 320 mb, - montaż nowych zasuw wraz z kluczami i skrzynkami na nowobudowanym rurociągu w ilości 3 szt, - montaż nawiertek na rurociągu fi 90/32 z obudowami i skrzynkami ulicznymi szt. 12 wraz z przyłączami na posesję PE fi 32 na odcinku 48mb, - montaż hydrantu naziemnego p.poż fi 80 szt. 1. - wyprofilowanie poboczy, - regulacja istniejących studni telekomunikacyjnych, studni kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, - wykonanie oznakowania pionowego, - humusowanie terenów zieleni glebą urodzajną wraz z założeniem nowego trawnika z siewu Roboty realizowane będą na podstawie: - projektu budowlano-wykonawczego, - przedmiaru robót, - STWiORB, - przepisami prawa budowlanego, - przepisów techniczno - budowlanych i zasadami wiedzy technicznej, - zaleceń Zamawiającego. Inne uwarunkowania: 1. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 2. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 5. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 6. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 2 do SIWZ - projektu budowlano-wykonawczego, - załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót (opracowanie pomocnicze), - załącznik nr 4 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w projekcie budowlano-wykonawczym (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.09.2015 r. do godz.10:00. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: BS Pruszcz 54 8170 0008 0000 0550 2000 0020 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem - Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach