Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych

Gmina Tyszowce ogłasza przetarg

  • Adres: 22630 Tyszowce, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 661 93 15 , fax. 084 661 21 29
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
    ul. 3 Maja 8
    22630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 084 661 93 15, fax. 084 661 21 29
    REGON: 95036905000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych” polegające na wykonaniu robót budowlanych – przebudowie dwunastu odcinków dróg- zadań, położonych na terenie Gminy Tyszowce podzielonych na części uwzględniające ich lokalizację - Część 1- „Przebudowa dróg w Tyszowcach, Wojciechówce, Podborze Zadanie 1- Przebudowa ul. Łukaszewskiego w Tyszowcach. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w Wojciechówce- dz.nr geod. 276 Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111515L – Podbór- Wojciechówka Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). - Część 2- „Przebudowa dróg w Niedźwiedziej Górze, Perespie i Rudce. Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 110941L Przewale- Niedźwiedzia Góra. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi gminnej nr 110956L w Perespie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111516L w Rudce. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 4- Remonty drogi gminnej nr 110942L w Niedźwiedziej Górze. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm. - Część 3- „Przebudowa dróg w Wakijowie, Czermnie, Kazimierówce. Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej nr 111521L w Wakijowie. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi wewnętrznej (nr dz. 518) w Czermnie Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111541L w Kazimierówce Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). - Część 4- Przebudowa dróg w Czartowczyku, Kol. Czartowiec i Klątwach Zadanie 1- Odbudowa drogi gminnej Nr 111507L w km :0+000÷0+410 w Czartowczyku zniszczonej przez gwałtowny spływ wód w roku 2016. Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 2- Przebudowa drogi w Kolonii Czartowiec (dz. nr 238) Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zadanie 3- Przebudowa drogi gminnej nr 111503L w Klątwach Roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy cementowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej- gr 4 cm, profilowanie poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe. Zakres zgodny z przedmiarem robót (dla celów informacyjnych). Zakres robót na poszczególnych zadaniach obejmuje: roboty przygotowawcze, wzmocnienie podbudowy, roboty nawierzchniowe, pobocza, roboty wykończeniowe i oznakowanie pionowe. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączonym przedmiarze robót oraz w uproszczonej dokumentacji technicznej. Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą uczestniczyły przy wykonaniu robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, określonych w ust 3.1 dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości dla poszczególnych części : Część nr 1 w kwocie 3700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset 00/100 zł) Część nr 2 w kwocie 2900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset 00/100 zł) Część nr 3 w kwocie 3100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto 00/100 zł) Część nr 4 w kwocie 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) 8.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 53962000050000877420000350 w Banku Spółdzielczym w Łaszczowie z adnotacją: „Wadium na: ZP. 271.1.2018” b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: Razem z ofertą; - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w tym punkcie Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony toteż powinno być składane z ofertą. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy złożyć niżej wymienione dokumenty : Razem z ofertą; -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; -Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ) 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.6.2.1.( Według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ). 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp przedstawi w odniesieniu do tych pomiotów dokumenty wymienione w ust. 6.4.1. pkt 2) SIWZ. 7. Dokumenty dodatkowe w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach