Przetargi.pl
Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część II

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiot zamówienia:Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz tj.: Część IIa - ul. Adama Asnyka na odcinku od ul. Bardowskiego do ul. Działkowej, Część IIb - ul. Marii Pawlikowskiej Jasnorzewskiej na odcinku od ul. Maczka w stronę wschodnią do granicy pasa drogowego, - ul. Malinowej na odcinku od ul. Sosnowej do terenu PKP, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonymi dokumentacjami technicznymi (załącznik nr 1a dla części IIa, załączniki 1b,c dla części IIb), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiary robót (załącznik nr 3a dla części IIa, załącznik 3b,c dla części IIb), należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę dla całego zakresu przedmiotu zamówienia. Ze względu na fakt, iż procedury w administracyjnym toku instancji zostały wyczerpane, ale istnieje możliwość wniesienia skargi na ostateczne decyzje organu II instancji do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, Zamawiający w przypadku wniesienia takiej skargi, przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia (dotyczy ulicy Adama Asnyka oraz ulicy Marii Pawlikowskiej Jasnorzewskiej). Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: Część IIa 1. Przebudowa nawierzchni ul. Adama Asnyka na odcinku od ul. Bardowskiego do ul. Działkowej o łącznej długości ok. 173 mb, w tym: a) wykonanie rozbiórki istniejących płyt betonowych o powierzchni ok. 180m2, b) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej ok. 10 kg cementu na 1 m? powierzchni, grubość 10 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), d) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechaniczne - grubość 15 cm, e) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr 8,0 cm o kształcie podwójnej litery T (kształt kostki zgodny z nawierzchnią ul. Bardowskiego), na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 4cm, f) wykonanie krawężników betonowych 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem po obydwu stronach jezdni, wystających 10 cm powyżej nawierzchni jezdni, obniżonych do 4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji g) wykonanie krawężników betonowych na płask na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni z kostki betonowej z jezdnią gruntową, h) wykonanie wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego do poziomu krawężników na szerokości min. 0,75m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego. Pobocza (chodniki) utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, i) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego. Część IIb 1. Przebudowa nawierzchni ul. Marii Pawlikowskiej Jasnorzewskiej na odcinku od ul. Maczka w stronę wschodnią do granicy pasa drogowego o łącznej długości ok. 230 mb, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 5,0 cm, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, c) wykonanie krawężnika betonowego zwykłego 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem (jednostronny), wystający 10 cm powyżej nawierzchni asfaltowej, obniżony do 4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji, d) wykonanie krawężników betonowych na płask na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni z kostki betonowej z jezdnią gruntową, e) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej ok. 30 kg cementu na 1 m? powierzchni, grubość 30 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), f) wykonanie wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego do poziomu krawężników na szerokości min. 0,75m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego. Pobocza (chodniki) utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, g) od strony rowów przydrożnych pobocze należy wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym, h) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, i) usunięcie drzew 9 szt. oraz krzewów ok. 10 m2 (uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew w trakcie postępowania), j) wykonanie rowów przydrożnych odparowujących jednostronne po stronie północnej jezdni. 2. Przebudowa nawierzchni ul. Malinowej na odcinku od ul. Sosnowej do terenu PKP o łącznej długości ok. 200 mb, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 5,0 cm, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, c) wykonanie krawężnika betonowego zwykłego 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem (jednostronny), wystający 10 cm powyżej nawierzchni asfaltowej, obniżony do 4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji, d) wykonanie krawężników betonowych na płask na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni z kostki betonowej z jezdnią gruntową, e) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej 30 kg cementu na 1 m? powierzchni, grubość 30 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa 2,5 MPa), f) wykonanie wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego do poziomu krawężników na szerokości min. 0,75m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego. Pobocza (chodniki) utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, g) od strony rowów przydrożnych pobocze należy wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym, h) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telefonicznych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych, a także wpustów deszczowych. 2. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wysokość nowo wykonanej nawierzchni nie powinna znacząco odbiegać od wysokości istniejącej nawierzchni. 4. Nowo wykonaną nawierzchni z istniejącą nawierzchnią utwardzoną należy połączyć na dotychczasowym poziomie. 5. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 6. Wykonawca opracuje niezbędne projekty organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, a także docelowo projekty stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. 7. Projekty organizacji ruchu winny zostać w pierwszej kolejności uzgodnione z Zamawiającym. 8. Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie pasa drogowego. Ulice Adama Asnyka, Marii Pawlikowskiej Jasnorzewskiej oraz Malinowa są drogami gminnymi. 9. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie przedmiotowych ulic. 10. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 11. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 7.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach