Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Przemków”

GMINA PRZEMKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 83 19 210 , fax. (76) 83 19 208
  • Data zamieszczenia: 2023-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZEMKÓW
    ul. Plac Wolności 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 83 19 210, fax. (76) 83 19 208
    REGON: 390647624
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Przemków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Przemków”.Planowany do wykonania zakres robót sanitarnych w zakresie instalacji podziemnych polegających na przebudowie starych uszkodzonych odcinków sieci i przyłączy instalacji burzowej, kanalizacyjnej i wodociągowej oraz budowie sieci i przyłączy instalacji wodociągowej. Zakres robót drogowych obejmujący remont i wymianę nawierzchni pasów jezdnych, rozbiórka nawierzchni chodników, wykonanie nowej nawierzchni chodników i ciągów pieszych, utwardzenie poboczy. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową, ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, pozwoleniem na wykonanie prac objętych zadaniem. Prace podzielono na etapy: a) ETAP I – wykonanie zakresu robót drogowych na Osiedlu Huta (droga przy Dino) – zgodnie z zakresem prac (załącznik nr 10) - zakończenie w terminie 2 miesięcy licząc od dnia przekazania placu budowy. b) ETAP II - wykonanie zakresu robót sanitarnych i drogowych na ul. Ogrodowej, roboty drogowe na ul. Długiej, ul. Akacjowej i ul. Leśnej – zgodnie z zakresem prac (załącznik nr 10) – zakończenie w terminie 3 miesięcy licząc od dnia przekazania placu budowy. c) ETAP III - wykonanie zakresu robót sanitarnych i drogowych na ul. Strumykowej i m. Wysoka oraz wykonanie zakresu robót drogowych w m. Jakubowo Lubińskie, m. Wysoka, ul. Zamkowa, Młynowo, Młynowo -Fabryczna– zgodnie z zakresem prac (załącznik nr 10) - zakończenie w terminie 13 miesięcy licząc od dnia przekazania placu budowy. Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ. Teren prac - drogi gminne: • Osiedle Huta (droga przy Dino) dz.1417, • ul. Ogrodowa dz. nr 98, • ul. Długa dz. nr 446, 445/3, • ul. Akacjowa dz. nr 1453, 1422, • ul. Leśna, • Jakubowo Lubińskie dz. nr 387, • Wysoka dz. nr 330, • ul. Strumykowa dz. nr 408, • Młynowo-ul. Fabryczna, • Młynowo dz. nr 331/1, • ul. Zamkowa dz. nr 521, • ul. Zamkowa dz. nr 524.Zakres prac opisany został w załączniku nr 10 do SWZ.Do powyższych potrzeb Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem, oznakowaniem i potencjałem ludzkim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1,5% wartości zamówienia.2. Zasady wnoszenia wadium określa art. 97 ust 5, 6, 7, 8, 9, 10 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.3. Zasady zwrotu wadium określa art. 98 ust 1, 2, 3, 4, 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.4. Zasady zatrzymania wadium przez Zamawiającego reguluje art. 98 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 108 500,00 zł (słownie: sto osiem pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium może być wniesione w:• pieniądzu;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych;• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) .7. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Przemków prowadzony przez SGB-Bank S.A. Oddział w Przemkowie – nr rachunku 67 1610 0048 2000 0500 0101 0015 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postępowania dotyczy).8. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.9. Wadium wnoszone jako gwarancja lub poręczenie, wykonawca przekazuje zamawiającemu w formie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.10. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 29.7 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.11. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułuwadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będąrozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa.12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust.2 pkt 3 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową spełni warunek jeżeli będzie wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2, 3 (jeżeli dotyczy) do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Nie dotyczy.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100 ).Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100 ).4. Zdolność techniczna lub zawodowa:-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (tj. uzyskał protokół odbioru końcowego bez uwag lub równoważny dokument) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac w branży drogowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) o wartości równej lub wyższej niż 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych 00/100) oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac w branży sanitarnej, w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz.682 ze zm.) o wartości równej lub wyższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych 00/100). Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą/ osobami odpowiedzialną/odpowiedzialnymi za kierowanie robotami branży drogowej oraz branży sanitarnej, posiadającą/ posiadającymi uprawnienia niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, w wybranej specjalności, wpisaną na listę właściwej Izby Budowlanej. Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje potencjałem oraz minimum 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia( roboty budowlane). Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach