Przetargi.pl
Budowa drogi dla pieszych (dz. nr 132) we wsi Kraszowice

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 32 21
  • Data zamieszczenia: 2023-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Teatralna 1a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 32 21
    REGON: 230821457
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dla pieszych (dz. nr 132) we wsi Kraszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 108739D w ramach realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi dla pieszych (dz. nr 132) we wsi Kraszowice.W ramach rozbudowy odcinka drogi gminnej nr 108739D przewiduje się wykonanie ujednolicenia szerokości jezdni drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z budową jednostronnego chodnika o szerokości 2,00m i długości 388mb o nawierzchni bitumicznej wraz z uzupełnieniem konstrukcji jezdni i wykonaniem nowej warstwy ścieralnej.Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera załącznik do SWZ – Przedmiary robót dla ETAP 1, ETAP 2, ETAP 3.Przedmiar ETAP 1 dotyczy robót związanych z budową drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej dz. nr 132 obręb Kraszowice.Przedmiar ETAP 2 dotyczy robót związanych z przebudową zjazdu na drogę powiatową.Przedmiar ETAP 3 dotyczy robót związanych z przebudową jezdni drogi gminnej dz. 132.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczenie swojej oferty wadium w wysokości: 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego:Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu92 8392 0004 2600 2017 2000 0040UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie i wskażą należycie wykonane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone roboty (zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegające na wykonaniu (w ramach budowy, przebudowy lub remontu) chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni asfaltowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1.000m2. Roboty te dotyczą łącznie tych zadań zrealizowanych należycie przez Wykonawcę w ramach jednej umowy na roboty budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach