Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg
- Adres: 56420 Bierutów, ul. Moniuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
ul. Moniuszki 12
56420 Bierutów, woj. dolnośląskie
tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
REGON: 52862300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w Bierutowie – ulice: Nowa, Malinowa i Czereśniowa wraz z sięgaczem nr 2 do ulicy Wodnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa dróg gminnych w Bierutowie: ulice: Nowa, Malinowa i Czereśniowa wraz z sięgaczem nr 2 do ulicy Wodnej”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych w Bierutowie: 1)ulica Nowa, km 0+000-0+185=0,185 km, 2)ulica Malinowa, km 0+000-0+062=0,062 km, 3)ulica Czereśniowa, km 0+000-0+166=0,166 km, 4)łącznik ul. Wodnej z ul. Czereśniową – sięgacz nr 2, km 0+000-0+051=0,051 km. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni ulepszonej w celu poprawienia komfortu jazdy i podniesienia stanu bezpieczeństwa użytkowników drogi. 4.Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 5.Projekt budowlany został opracowany przez Krzysztofa Balickiego inżyniera budownictwa uprawnionego do kierowania i nadzorowania robót w zakresie budowy dróg oraz Marka Jakóba mgr inżyniera budownictwa uprawnionego do projektowania i nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 6.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 7.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz.359 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: wadium – IR.2710.15.2017.JP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 – ul. Bema” realizowany w dwóch etapach – Etap I i II”
Dodano: 2024-04-27 - „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej relacji Mysłów – Radzimowice oraz wykonanie chodnika”.
Dodano: 2024-04-22 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-04-05 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-02-09 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wiązowie
Dodano: 2024-01-05 - Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej i ulepszonej na terenie gminy Kobierzyce.
Dodano: 2023-12-21 - Remont drogi powiatowej nr 2654D w miejscowości Łomnica
Dodano: 2023-11-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1450 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w pasie drogi powiatowej nr 1450 D w Bukowicach na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Kubryckiej
Dodano: 2023-11-26