Przetargi.pl
Budowa małej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej poprzez utworzenie alei wzdłuż rzeki Bóbr oraz modernizacja parku w centrum miasta Wleń

Stowarzyszenie "Wleń TO TU" ogłasza przetarg

  • Adres: 59-610 Wleń, Fryderyka Chopina
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757136268
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie "Wleń TO TU"
    Fryderyka Chopina 2
    59-610 Wleń, woj. dolnośląskie
    tel. 757136268
    REGON: 022302184
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: (Organizacja społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa małej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej poprzez utworzenie alei wzdłuż rzeki Bóbr oraz modernizacja parku w centrum miasta Wleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa małej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej poprzez utworzenie alei wzdłuż rzeki Bóbr oraz modernizacja parku w centrum miasta Wleń” realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, składające się z dwóch części na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.6. SIWZ. 4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Części: Część 1 Roboty budowlane polegających na wykonaniu alejki spacerowej, miejsc parkingowych oraz instalacji oświetlenia alei wzdłuż rzeki Bóbr. Część 2 Robót budowlanych polegających na wykonaniu terenów zielonych z nowymi nasadzeniami, trawnikami, chodnikami i placem zabaw na ul. Michała Stachowicza we Wleniu. 4.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. 4.4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dla każdej części oddzielnie 1) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, 4.5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ obejmujących: Część 1: 1) projekt budowlano – wykonawczy 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Część 2: 1) projekt budowlano-wykonawczy 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16. Wadium 16.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium o określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych Części: - Część 1: 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100); - Część 2: 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100); Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla Części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część, może wnieść wadium osobno dla każdej Części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich Części wniesione wadium dotyczy. 16.2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Stowarzyszenie Wleń To Tu, ul. Chopina 2, 59-610 Wleń, Bank BGŻ BNP BARIBAS Odział Jelenia Góra nr konta 23 1600 1462 1839 4177 5000 0001, tytułem „Wadium, nr sprawy ZP.271.01.2017.03 – Część ….”. 16.3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 16.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 16.3. 16.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 16.6. Kserokopię dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 16.7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 16.8. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.2. W sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 13.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia - na wezwanie Zamawiającego - w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 12.4.1)-7) SIWZ. 13.7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w „Formularzu oferty” części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm (nazw) podwykonawców. 14.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do oferty należy dołączyć: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 18.8.2. SIWZ (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 16 SIWZ. Dokumentów, o których mowa w pkt. 12.4. i 12.5. SIWZ nie należy składać wraz z ofertą, są one składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach