Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych: Część I – Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 103953B łączącej drogę krajową nr 8 z drogą powiatową nr 1308B, przebiegającą przez m. Wojtachy Część II - Przebudowa drogi gminnej Nr 103959 B Stok-Bombla położonej na terenie gminy Korycin Część III – Przebudowa drogi gminnej Nr 103978 B i 103963 B Zabrodzie – Olszynka położonych na terenie gminy Korycin

Urząd Gminy Korycin ogłasza przetarg

  • Adres: 16140 Korycin, ul. Knyszyńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 229 196 , fax. 857 229 180
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Korycin
    ul. Knyszyńska
    16140 Korycin, woj. podlaskie
    tel. 857 229 196, fax. 857 229 180
    REGON: 53693000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych: Część I – Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 103953B łączącej drogę krajową nr 8 z drogą powiatową nr 1308B, przebiegającą przez m. Wojtachy Część II - Przebudowa drogi gminnej Nr 103959 B Stok-Bombla położonej na terenie gminy Korycin Część III – Przebudowa drogi gminnej Nr 103978 B i 103963 B Zabrodzie – Olszynka położonych na terenie gminy Korycin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Część I 1) Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 103953B łączącej drogę krajową nr 8 z drogą powiatową nr 1308B, przebiegającą przez m. Wojtachy oraz wieś Brzozówka Strzelecka. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 4) Dokumentacja projektowo – kosztorysowa winna zawierać zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym: a) projekt budowlany – 5 egz., b) projekty wykonawcze – 5 egz., c) przedmiar – 5 egz., d) kosztorys inwestorski – 3 egz., e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz. , f) informacja BIOZ - 5 egz., g) całość dokumentacji w wersji elektronicznej, h) Wykonawca w imieniu Zamawiającego winien uzyskać pozwolenie na budowę drogi. 5) Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 6) Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych. 1.2. Część II 1) Przebudowa drogi gminnej Nr 103959 B Stok – Bombla położonej na terenie gminy Korycin. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót zwane w dalszej części dokumentacją projektową, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. 1.3. Część III 1) Przebudowa drogi gminnej Nr 103978 B i 103963 B Zabrodzie – Olszynka położonych na terenie gminy Korycin. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót zwane w dalszej części dokumentacją projektową, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. 2. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 3. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. Uwaga: Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej na terenie inwestycji. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie następujących czynności: Część I - roboty porządkowe, - roboty przygotowawcze, - ręczne roboty ziemne, - mechaniczne roboty ziemne w zakresie branży drogowej i kanalizacyjnej, - roboty w zakresie nawierzchni, - roboty związane z wymianą lub przeniesieniem słupów energetyczno – oświetleniowych, - roboty wykończeniowe, Część II - roboty rozbiórkowe, - roboty porządkowe, - roboty przygotowawcze, - ręczne roboty ziemne, - mechaniczne roboty ziemne w zakresie branży drogowej, - roboty w zakresie nawierzchni, - roboty wykończeniowe, Część III - roboty rozbiórkowe, - roboty porządkowe, - roboty przygotowawcze, - ręczne roboty ziemne, - mechaniczne roboty ziemne w zakresie branży drogowej, - roboty w zakresie nawierzchni, - roboty wykończeniowe, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. 7. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 6. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności określone w pkt 6 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualne oświadczenie w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 7A i nr 7B do SIWZ. Ww. zapisy stosuje się odpowiednio w umowach z Podwykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000,00 PLN dla każdej części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Gminy Korycin Nr 81 8077 0000 0000 0101 2000 0120, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Przebudowa dróg gminnych w Gminie Korycin - Część I, II, III (należy wskazać odpowiednio). 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Korycin (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach