Przetargi.pl
PRZEBUDOWA BUDYNKU WARSZTATOWO -LABORATORYJNEGO NR 7 W MILICZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 30 WRAZ ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU NADZORU BUDOWLANEGO O ZAKOŃCZENIU BUDOWY. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 765 68 40 , fax. 71 765 68 02
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 765 68 40, fax. 71 765 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA BUDYNKU WARSZTATOWO -LABORATORYJNEGO NR 7 W MILICZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 30 WRAZ ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU NADZORU BUDOWLANEGO O ZAKOŃCZENIU BUDOWY. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania należy wykonać przebudowę istniejącego budynku warsztatowo - laboratoryjnego nr 7 wraz z przyległą infrastrukturą niezbędną do funkcjonowania budynku na terenie kompleksu wojskowego. W budynku wykonywana będzie okresowa kalibracja i sprawdzanie przyrządów do pomiaru promieniowania jonizującego przy zastosowaniu zamkniętych źródeł promieniotwórczych, zgodnie z zezwoleniem Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki. Zakres przebudowy obejmuje:1 dostosowanie zespołów węzłów sanitarnych do obowiązujących przepisów, 2 wykonanie nowego podziału funkcjonalnego pomieszczeń,3 wymianę stolarki drzwiowej oraz ślusarki, 4 wymianę pokrycia dachu wraz z izolacją stropodachu wentylowanego, 5 wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, 6 wykonanie termomodernizacji budynku wraz z elewacją, 7 wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej wraz z odwodnieniem, chodników, ogrodzenia z bramą i furtką z elektroniczną kontrolą dostępu, wymiana instalacji wewnętrznych w budynku - wod.kan., centralnego ogrzewania, elektrycznej i technologicznej,]roboty instalacji niskoprądowych SSWiN i KS wg dokumentacji o klauzuli ZASTRZEŻONE, Dane techniczne : - powierzchnia zabudowy-574,10 m2, - kubatura budynku-2.146,00 m3, - ilość kondygnacji 1- wysokość pomieszczeń- 3,20 m - powierzchnia użytkowa- 427,78 m2 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają: - dokumentacja projektowa, - STWiOR, - przedmiary robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, tylko jako materiał pomocniczy. A. Część ogólna obejmuje: 1 Organizacja terenu budowy. Teren budowy zorganizować i bezwzględnie wyposażyć, na czas prowadzenia robót budowlanych w kontenery: biuro kierownika budowy, niezbędną ilość kontenerów socjalnych dla pracowników, WC typu TOI-TOI oraz magazynowe a ponadto obowiązkowo wygrodzić teren budowy z elementów trwałych i nie prześwitujących o wys.2,0m - wszystko staraniem i na koszt Wykonawcy robót. Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 WOG Wrocław.Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. 2 Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna.Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów będzie Wykonawca robót.Zdemontowane materiały - gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek- wywieźć na wysypisko , śmieci, papę należy wywieźć i poddać utylizacji natomiast złom stalowy przekazać do 2 WOG Wrocław. Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Inwestorowi kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem.Teren czasowo udostępniony przez Inwestora do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego.Koszty składowania gruzu, utylizacji papy rozbiórkowej i innych materiałów, obsługi geodezyjnej oraz pomiarów powykonawczych i innych usług niezbędnych do udokumentowania poprawności realizacji i przydatności do eksploatacji skalkulować w kosztach pośrednich. B. BRANŻA BUDOWLANA . 1 Roboty demontażowe i rozbiórkowe .2 Roboty konstrukcyjne polegające na wykonaniu przesklepień w ścianach z cegieł wraz z dostarczeniem i osadzeniem belek stalowych oraz wykonaniem ław fundamentowych betonowych z betonu B25, 3 Roboty murowe - między innymi wykonanie nowych ścianek działowych z cegły dziurawki, uzupełnienie lub zamurowanie otworów w ścianach, wykonanie przeszklenia z luksferów w kolorze przeźroczystym, obłożenie obustronne ścian płytami g k z wkładką ołowianą gr. 2 mm na stelażu systemowym jako zabezpieczenie przed promieniowaniem, wykonanie sufitu podwieszanego pod stropem z płyt g k z wkładką ołowianą gr. 1 mm - sufit RTG, wykonanie wentylacji grawitacyjnej z obudową elementów płytami g k na rusztach metalowych wraz z osadzeniem kratek wentylacyjnych, dostawa i montaż ościeżnic stalowych, dostawa i montaż parapetów z konglomeratu marmurowego grubości 3 cm wraz z silikonowaniem z oknami i ścianą spoiną ciągłą wysokoelastyczną. 4 Dach i stropodach - wykonanie izolacji termicznej przestrzeni stropodachu pianką poliuretanową, pokrycie dachu dwuwarstwowo papą termozgrzewalną z kominkami wentylacyjnymi po uprzednim wykonaniu warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej, remont kominów - ocieplenie, wyprawa elewacyjna, czapy betonowe, zabezpieczenie wlotów siatką ocynkowaną, montaż turbowentu, wykonanie cokołu pod podstawę dachową wentylatora. 5 Tynki wewnętrzne i licowania ścian płytkami glazurowanymi. 6 Dostawa i montaż stolarki okiennej, drzwiowej i ślusarki. 7 Posadzki z żywic epoksydowych, z wykładzin PCV i posadzek gresowych wraz z wykonaniem podłoży zgodnie z opisem w projekcie wykonawczym architektoniczno-budowlanym,.8 Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi, wykonanie lamperii na ciągach komunikacyjnych z tynku kamyczkowego do wysokości 160 cm od poziomu podłogi, wykonanie lamperii w pomieszczeniach technologicznych farbą olejną. 9 Docieplenie budynku wraz z elewacją. 10 Różne montaż uchwytów p. wiatrowych przy drzwiach wejściowych,montaż skrobaczek i wycieraczek do obuwia przy drzwiach wejściowych, przy drzwiach wejściowych dla pracowników wykonać odwodnienie z włączeniem go do projektowanej studzienki chłonnej, dostawa i montaż w sanitariatach - pojemnik na ręczniki papierowy, dozownika na mydło w płynie, półka na mydło lub żel, lustro przy umywalce, uchwyt na papier toaletowy, kosz na śmieci,montaż drabiny zewnętrznej na dach,dostawa i montaż daszków nad wejściami do budynku - zgodnie z opisem technicznym poz.7.19 w projekcie wykonawczym architektoniczno-budowlanym,wykonanie podestu przy drzwiach wejściowych z obłożeniem go płytkami gres na kleju mrozoodpornym, montaż numeracji na drzwiach,montaż tabliczek do opisu pomieszczeń, montaż tabliczek informacyjnych dróg ewakuacji, remont elementów wciągarki zgodnie z opisem pkt. 7.15,montaż uchwytów na drzwiach do plombowania pomieszczeń, dostawa i montaż wciągarki o napędzie elektrycznym do przemieszczania materiałów niebezpiecznych, po uprzednim oczyszczeniu i pomalowaniu konstrukcji farbą antykorozyjną 2 razy, z wykonaniem dodatkowego wsporczego elementu słupowego o średnicy 180 mm w formie podpórki od strony zewnętrznej wspartej na fundamencie betonowym w którym zakotwiona jest marka 100 100 6 mm i górą przyspawany do węzła złącza słupowego konstrukcji - zgodnie z rysunkiem A-5 w projekcie wykonawczym, wykonanie zabudów stałych w formie szaf z drzwiami przesuwnymi typu np. Komandor lub innych o nie gorszych parametrach o wymiarach 160 60 320 cm - 2 szt., 400 60 320 cm - 1 szt., 175 60 320 cm - 1 szt., 174 60 320 cm - 1 szt. dostawa i montaż blatów w pom. nr 18, nr 25 i 25 i pom. Nr 2 z utwardzonej płyty MDF na konstrukcji metalowej mocowane do ścian zgodnie z wymiarami w projekcie technologicznym. Stelaże blatów wykonane w całości ze stalowych profili zamkniętych, malowane farbą proszkową epoksydową chemoodporną o przekroju minimum 30 50 mm. Konstrukcja blatów zgodnie z normą PN-EN 13150. Stelaże blatów winny być tak skonstruowane aby spoczywające na nich blaty były podparte na całym obwodzie. Dostawa i montaż stołów laboratoryjno - warsztatowych wg opisu - załącznik do SIWZ cz. B - nr 23.2.11. Elementy zewnętrzne - wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie podjazdu i placu manewrowego przed budynkiem z kostki betonowej grubości 8 cm wraz z podbudową, odwodnieniem liniowym i podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w kompleksie, wykonanie chodnika szer. 150 cm od strony szczytowej budynku do nowego wejścia oraz placu w pobliżu wejścia z obustronnym ograniczeniem obrzeżem betonowym, dostawa i montaż zadaszenia - altana (palarnia), dostawa i montaż ławek parkowych i koszy na śmieci, wymiana siatki stalowej plecionej powlekanej na istniejących słupkach żelbetowych, dostawa i montaż furtki i bram wjazdowych UWAGA Dostawa i montaż urządzeń technologicznych o których mowa w opracowaniach projektowych realizowana będzie w ramach odrębnego przetargu, do realizacji po zakończeniu wszystkich robót z uwagi na reżim techniczny i technologiczny spowodowany czystością środowiska - izotopy, mierniki. Dostawa sprzętu kwaterunkowego meble nie będzie realizowana z kosztów zadania - nie należy wyceniać.Zgodnie z pismem Centralnego Ośrodka Metrologii Nr 266 14 fax z dnia 24.04.2014 r. , z uwagi na brak możliwości całkowitego wstrzymania działalności Ośrodka w okresie remontu przewiduje się realizację zadania w 2-ch etapach:I etap - wykonanie wszystkich robót zewnętrznych,II etap - wykonanie robót wewnątrz budynku.Zarówno przepisy o ochronie przyrody Art. 82. 1 w brzmieniu: Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom, jak i przepisy Ustawy prawo budowlane, rozdz. 3. art. 22, określają, że obowiązek właściwego zabezpieczenia elementów środowiska przyrodniczego, w tym również istniejących drzew i krzewów spoczywa na Wykonawcy robót.Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia drzew i krzewów w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. C. BRANŻA SANITARNA. 1 Zewnętrzne instalacje sanitarne obsługujące obiekt - odprowadzić wody opadowe z dachu budynku do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej kompleksu poprzez wykonanie kanałów deszczowych z rur PVC wraz z zamontowaniem czyszczaków i studzienek kanalizacyjnych, 2 Wewnętrzne instalacje sanitarne wykonać w całości nowe, w tym:rozprowadzenie wody zimnej dla celów bytowo-gospodarczych i ppoż., wody ciepłej oraz odprowadzenie ścieków sanitarnych wraz z montażem przyborów sanitarnych, hydrantów wewnętrznych, zasobników c.w.u. i wodomierza,centralne ogrzewanie w systemie wodnym wraz z montażem grzejników i licznikiem ciepła,wentylację mechaniczną w wytypowanych pomieszczeniach wymagających określonej wymiany powietrza, klimatyzację w wytypowanych pomieszczeniach z odprowadzeniem skroplin do istniejącej kanalizacji,instalację sprężonego powietrza dla potrzeb technologicznych digestorium. 3.7. D. BRANŻA ELEKTRYCZNA.1 Demontaż instalacji.2. Przyłącza energetyczne - przyłącze wykonać zgodnie z projektem - kablem YAKXS 4 95 mm2 do nowo posadowionego złącza ZK-3a z zachowaniem technicznych warunków wykonania prac. 3.7.3. Oświetlenie zewnętrzne, zasilanie bramy B1 i instalacja wideodomofonu. Oświetlenie zewnętrzne składa się z linii kablowej zasilającej 2 słupy typu parkowego oraz 5 szt. naświetlaczy o IP 65 o mocy 250 W, każdy montowany na elewacji budynku. Sterowanie odbywa się poprzez zegar astronomiczny. Napęd i sterowanie bramy oraz wideodomofon w zakresie dostawy bramy i furtki.4 Instalacja odgromowa, uziemiająca i ekwipotencjalna. 5 Instalacja gniazd i oświetlenia.6 Trasy kablowe - trasy kablowe składające się z koryt i drabin stalowych ocynkowanych oraz połączeń systemowych należy układać zgodnie z projektem z zachowaniem wymaganych odległości od innych sieci. 8 WLZ - Wszystkie wewnętrzne linie zasilające należy układać we wcześniej wykonanych korytach i drabinach oraz przepustach zgodnie z projektem oraz sztuką szczególnie z zachowaniem promieni gięcia. 9 Rozdzielnie : RG, R1,R2,RW,RK.10 Montaż opraw 11 Montaż osprzętu 1- fazowego i siłowego.12 Instalacja dla gniazd dedykowanych.13 Instalacja SAP - Instalacje należy wykonać zgodnie z projektem przewodami niepalnymi o odporności ogniowej PH90 z zachowaniem promieni gięcia. 14 Okablowanie strukturalne - instalację okablowania strukturalnego prowadzić w niezależnych korytkach, wykonać w kat.6. Doprowadzenie do SD przewodów i światłowodów z kompleksu poza zakresem. Punkty PEL zabudować w korytach PCV.15 Instalacja CCTV - Instalację CCTV wykonać zgodnie z projektem wykonawczym. Kamerę na dachu instalować na statywie po wykonanych pracach dekarskich. 16 Instalacja SSWiN i KD wg dokumentacji o klauzuli ZASTRZEŻONE - instalację SSWiN i KD wykonać zgodnie z projektem. Instalację zewnętrzną wykonać po wykonaniu kanalizacji kablowej , która jest tematem odrębnego zadania. E. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. 1 Warunki wykonania i odbioru robót.Warunki wykonania i odbioru robót określone są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej. UWAGA: Wszystkie prace ziemne, ziemno-fundamentowe powinny być wykonywane w sposób eliminujący powstawanie wstrząsów lub drgań podłoża gruntowego oraz możliwości przeniesienia ich na konstrukcję istniejących w sąsiedztwie budynków. Roboty związane z przebudową budynku należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Stosowane materiały i preparaty muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne ITB.Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być realizowane pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 51 200,00 zł, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wyłącznie przez Wykonawców biorących udział w II etapie postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostaną zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach