Przetargi.pl
PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU OSP PRZY UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 32 NA SZATNIĘ I STACJĘ PODSTAWOWEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7547700 , fax. 75 7547724
  • Data zamieszczenia: 2016-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    ul. M. Buczka 2 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7547700, fax. 75 7547724
    REGON: 23082164100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU OSP PRZY UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 32 NA SZATNIĘ I STACJĘ PODSTAWOWEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obejmująca przystosowanie części parteru obiektu OSP przy ul. Jedności Narodowej 32 w Szklarskiej Porębie (nr działki 407, AM7, Obręb 0005) na Stację Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego (SPZRM) i szatnię uzupełniającą dla potrzeb OSP. Jest to obiekt wolnostojący, dwubryłowy budynek trójkondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej. W części garażowej dach budynku stanowi konstrukcja z płyt kanałowych żelbetowych pokryta papą, w części budynku głównego - dach drewniany. Konstrukcja ścian nośnych tradycyjna. Ściany są murowane z cegły i kamienia. Ścianki działowe wykonane są z cegły pełnej i dziurawki. Stolarka okienna drewniana i z PCV, drzwi płycinowe i z PCV. Pomieszczenia sanitarne wykończone glazurą i terakotą. Pomieszczenia pozostałe wykończone tradycyjnie. Budynek posiada jedną klatkę schodową, która pełni rolę komunikacyjną. Schody są betonowe.W ramach przebudowy projektuje się adaptację, z jednoczesnym dostosowaniem do obowiązujących przepisów technicznych, pomieszczeń na biurowo-techniczne, modernizację łazienek, wymianę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej. Ponadto w zakres prac wchodzi wymiana instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie wentylacji pomieszczeń. Kubatura części parteru budynku objętej opracowaniem 361,77 m3 Powierzchnia zabudowy części parteru budynku objętej opracowaniem 114 m2 Powierzchnia całkowita części parteru budynku objętej opracowaniem stan istniejący 114m2.W ramach projektowanej adaptacji zostanie utworzonych 9 pomieszczeń dla SPZRM oraz 2 pomieszczenia uzupełniające dla OSP:pomieszczenie biurowe dyspozytornia 12,25m2;garaż 38,80 m2;komunikacja 2 m2;łazienka + toaleta 2,85 m2;pomieszczenie na leki 2,40 m2;pomieszczenie socjalne 5,90 m2;pomieszczenie techniczne z aneksem kuchennym 4,45 m2;odpady medyczne 1,30 m2;mycie sprzętu 3,50 m2; RAZEM: 73,45 m2. szatnia 20,65 m2; łazienka 3,75 m2 RAZEM: 24,4 m2. Zakres robót do wykonania wg opisu technicznego do PB: Roboty demontażowe i rozbiórkowe:rozbiórka wewnętrznych ścian działowych; wyburzenia w celu wykonania dodatkowych otworów drzwiowych; demontaż stolarki drzwiowej nie spełniającej wymogów; demontaż elementów instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie dla przełożenia oświetlenia; skucie glazury oraz tynków wewnętrznych ze ścian w zakresie niezbędnym dla montażu instalacji w łazienkach; odsłonięcie istniejących przepustów instalacyjnych celem zabezpieczenia p.poż.;demontaż istniejących grzejników instalacji w niezbędnym zakresie;uszczelnienie przepustów instalacyjnych zgodnie z wymogami p.poż.; Roboty przewidziane do wykonania: wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo_ gipsowych;wykonanie podciągów i nadproży w części przebudowywanej;wymiana istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej; dostosowanie instalacji: elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej dla planowanego zakresu robót; wykonanie nowych podejść dla instalacji c.o., wykonanie robót remont._budowlanych wew. pomieszczeń (tynkowanie, malowanie, naprawa podłóg, itp.); wykonanie przewodów wentylacyjnych wraz z zabudową; wykonanie rozbudowy łazienek i pomieszczeń socjalnych (tynkowanie, malowanie, położenie płytek ceramicznych, montaż armatury i urządzeń sanitarnych); wykonanie zabudowy instalacji; roboty wykończeniowe (montaż tablic, oświetlenia, itp.); uporządkowanie terenu po robotach. Od Kierownika budowy wymaga się pobytu na budowie co najmniej 3razy w tygodniu, z potwierdzeniem poprzez wpis do Dziennika budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową . Podany opis techniczny jest dla Wykonawcy obowiązujący z niniejszymi uwagami: punkt 1.2 Zakres i przedmiot opracowania skreśla się: zmiana kotła z opalanego paliwem stałym na gazowy. powód: Kocioł zgodnie z niniejszym PB został już wymieniony. punkt 6.4 Stolarka okienna i drzwiowa skreśla się: istniejąca stolarka okienna pozostaje bez zmian powód: Stolarka okienna do wymiany w części budynku objętego PB. Należy przyjąć stolarkę okienną zgodnie z opisem w stosownej pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót przy zachowaniu współczynnika przenikania ciepła U max dla okna 1,3 W/m2xK i dla drzwi1,7 W/m2xK ; punkt 2.4 Wewnętrzna instalacja gazowa (w cz. dotycz. projektu branży sanitarnej) skreśla się w całości. powód: zakres prac został już wykonany w całości, łącznie z kominem. Przedmiar robót dołączony do Dokumentacji projektowej, należy wyłącznie traktować jako materiał pomocny w szybkim rozeznaniu zakresu rzeczowego i rozmiaru przedsięwzięcia objętego Projektem, i który nie jest podstawą do ustalenia umownej ceny z wyłączeniem opisu i ilości dotyczącej stolarki okiennej oraz brakujących informacji w branży elektrycznej, zarówno w opisie technicznym jak i rysunkach. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne, dla całego przedmiotu zamówienia minimum 60 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. Na realizację zadania_ Zamawiający posiada Decyzję wydaną przez Starostę Jeleniogórskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę oraz Decyzję Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu_ Delegatura w Jeleniej Górze na podejmowanie innych działań przy zabytku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, kwotę gwarancji lub poręczenia, termin ważności gwarancji lub poręczenia , zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : _ że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. ,pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5) lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub_ że wykonawca , którego ofertę wybrano: _ odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub _ nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub _ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego _ Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.4. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić _ wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie _ nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium _ przebudowa cz. budynku OSP _ VI 2016. 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Kierownika Referatu Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej _ budynek Urzędu Miasta Szklarska Poręba_ II piętro lub innej, wskazanej osoby w ww. Referacie, w godzinach od 07:30 do 15:00 od poniedziałku do czwartku i w piątek od 07:30 do 14:00, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie_formach wykonawca może również dołączyć do oferty.8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 upzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. W przypadku , kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia _ w treści gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty ( konsorcjanci) wymienieni jako wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji - wyłącznie w przypadku skrócenia terminu zakończenia realizacji zadania do 30 września 2016 r. (włącznie)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.bip.net.pl zakładka: zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach