Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa.

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00968 Warszawa, ul. Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
    ul. Marymoncka 34
    00968 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
    REGON: 32783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa. (CPV – 80320000-3). 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w następujących częściach: Cz. I – Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie reumatologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). Cz. II - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie neurologii, na kierunku pielęgniarstwo w zakresie psychiatrii i pielęgniarstwa psychiatrycznego, neurologii i pielęgniarstwa neurologicznego, rehabilitacji i pielęgnowania niepełnosprawnych, na kierunku terapii zajęciowej w zakresie psychiatrii i neurologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). 3. Wykonawca udostępni AWF znajdujące się w jego posiadaniu pomieszczenia dla prowadzenia zajęć praktycznych z opieki paliatywnej. 4. Wykonawca udostępnia studentom szatnie. 5. W cz. I: w semestrze letnim 2017/2018 Zamawiający zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych ok. 75 studentów w 8 grupach, a w semestrze letnim 2018/2019 ok. 95 studentów w 9 grupach. 6. W cz. II Zamawiający zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych A. Kierunek fizjoterapia: semestr letni 2018/2019: - III r. Io ok. 95 studentów tj. 10 grup; (łącznie max. 2.850 godz.) - I r. II o ok. 110 studentów tj. 11 grup, (łącznie max. 825 godz.) w semestrze letnim 2019/2020 - I r. IIo ok.110 studentów tj. 11 grup, (łącznie max. 825) B. Kierunek pielęgniarstwo: W roku ak. 2018/2019, 2019/2020 - III r. Io nie więcej niż 65 osób tj. 6 grup na 3 przedmioty. (łącznie max. 26.000 godz.) C. Kierunek terapia zajęciowa: W roku ak. 2018/2019, 2019/2020 III r. Io nie więcej niż 45 osób tj. 3-4 grupy na 2 przedmioty. (łącznie max. 10.800 godz.) 7. Wykonawca uzyska zgodę odbiorców świadczeń/pacjentów na uczestnictwo studentów w zajęciach dydaktycznych powiązanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. 8. Wykonawca przypomni studentom o obowiązku przestrzegania tajemnicy zawodowej i przepisów o ochronie danych osobowych oraz o prawach pacjentów. 9. Wykonawca ma obowiązek zapoznania studentów z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz regulaminem pracy na danym stanowisku. 10. Zajęcia dla studentów będą prowadzić wykwalifikowani pracownicy, posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych w zakresie: - reumatologii – kierunek fizjoterapia (Cz. I). - psychiatrii i neurologii – kierunek fizjoterapia, pielęgniarstwo i terapia zajęciowa (Cz. II) 11. W razie zaistnienia niepożądanego zdarzenia powodującego konieczność przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i/lub wykluczenia zakażenia studenta/-ów, koszty badań zostaną pokryte z indywidualnego ubezpieczenia studenta NNW rozszerzonego o ekspozycję zawodową. Opiekun praktyk w ciągu 8 godzin od zaistnienia ww. zdarzenia powinien zawiadomić o nim Kierownika praktyk wyznaczonego przez Uczelnię. 12. AWF ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody, wyrządzone przez studentów podczas i w związku z wykonywaniem zajęć dydaktycznych w obiektach wykonawcy. 13. AWF zobowiązuje się do usunięcia z odbywania zajęć praktycznych studenta, który w sposób rażący narusza dyscyplinę i porządek zajęć lub zagraża bezpieczeństwu pacjentów. 14. Zajęcia odbywają się w grupach według założeń organizacyjnych w planach i programach studiów dla kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa w obiektach i przy użyciu sprzętu i materiałów oraz środków ochrony osobistej i w terminach uzgodnionych przez Strony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80320000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2a i/lub 2b do SIWZ 3. Załącznik nr 5 do SIWZ (informację o podwykonawcach) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach