Przetargi.pl
Promocja gospodarcza regionu poprzez działania zwiększające międzynarodową współpracę przedsiębiorców województwa łódzkiego.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja gospodarcza regionu poprzez działania zwiększające międzynarodową współpracę przedsiębiorców województwa łódzkiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie promocji gospodarczej regionu poprzez organizację oraz udział w zagranicznych targach i misjach gospodarczych, oraz prowadzenie działań zwiększających międzynarodową współpracę przedsiębiorców województwa łódzkiego. 2. W zakres działań promocyjnych wchodzi: 1) Organizacja udziału przedsiębiorców w targach CFDF China Food & Drink Chengdu – wiosna 2018 r. lub alternatywnie wiosna 2019 r. 2) Organizacja udziału w misji i udział przedsiębiorców z Koluszek w targach Expo - Real w Monachium – w miesiącu październiku 2018 r. 3) Organizacja udziału przedsiębiorców z Koluszek w targach Agricultural Expo & Chengdu International Urban Modern Agricultural Expo w terminie listopad 2018 r. 4) Organizacja udziału przedsiębiorców z Koluszek i regionu łódzkiego w misji i udział w targach przedsiębiorców z Koluszek w targach Transport Logistic w Monachium w terminie 4-7 czerwca 2019 r. 5) Dokumentowanie wszystkich wydarzeń w formie filmowej i wykonywanie dokumentacji fotograficznej. 6) Organizacja dwóch SHOW - ROOM’ów, 7) Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na kanałach online za granicą, 8) Organizacja i koordynacja kampanii. 2. Szczegółowe wymagania i działania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wstępną koncepcję merytoryczną podpisaną przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy sporządzona zgodnie z wymaganiami zawartymi poniżej. Koncepcja powinna być złożona w oryginale INSTRUKCJA SPORZĄDZENIA WSTĘPNEJ KONCEPCJI MERYTORYCZNEJ A) Zakres wstępnej koncepcji merytorycznej załączonej do oferty przez Wykonawcę powinien zawierać maksymalnie 3 000 znaków w formie drukowanej na papierze formatu A4 obejmującej następujące zagadnienia: a) wstępną koncepcję przeprowadzenia kampanii promocyjnej, b) wstępny szczegółowy program uczestnictwa w wydarzeniach zawierający co najmniej informacje o: czasowym harmonogramie wydarzeń ( dzień, godzina), planowanych spotkaniach m.in.: b2b, organizacji zaproponowanego dodatkowego wydarzenia, dystrybucji materiałów promocyjnych, realizacji wydarzenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz c) propozycję stałej wystawy/ ekspozycji produktów producentów z Koluszek i regionu łódzkiego w formie show - room’ów zlokalizowanych w Chengdu oraz Chongging, w miejscu odwiedzanym przez przedstawicieli biznesu, potencjalnie zainteresowanych produktami. B) Uwaga: Zamawiający zaleca, aby we wstępnej koncepcji merytorycznej załączonej do oferty, poszczególne informacje do oceny oznaczyć zgodnie z przyjętymi podkryteriami od 1 do 5. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 4) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach