Urząd Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 472057632 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi promocji Miasta podczas wydarzeń: „ Marcin Gortat Camp 2024”, „Marcin Gortat Basketball Clinic” oraz „Wielki mecz Gortat Team vs. NATO Team - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi promocji Miasta w ramach realizacji wydarzeń:1. „Marcin Gortat CAMP 2024”Marcin Gortat CAMP to wydarzenie o zasięgu ogólnopolskim, którego celem jest promocja i popularyzacja kultury fizycznej i sportu wsród dzieci i młodzieży oraz promocja koszykówki w Polsce. Dzięki treningowi sportowemu można kształtować pozytywne cechy charakteru i osobowości oraz promować aktywne formy wypoczynku. W wydarzeniu udział wezmą dzieci w wieku 9 – 13 lat z całej Polski z uwzględnieniem, że pierwszeństwo podczas zgłoszeń mają dzieci z województwa łódzkiego.2. „Marcin Gortat Basketball Clinic”Podczas Marcin Gortat Basketball Clinic grupa koszykarzy w wieku 14 - 17 lat trenuje pod okiem Marcina Gortata. W trakcie wydarzenia wzorem treningów NBA, uczestnicy mają możliwość sprawdzenia swoich umiejętności biorąc udział w profesjonalnych zajęciach, wzorowanych na ćwiczeniach zawodowych koszykarzy najlepszej koszykarskiej ligi świata. Wydarzenie jest doskonałą promocją sportu i zdrowego stylu życia.3.„Wielki mecz Gortat Team vs. NATO Team”Mecz Gortat Team vs NATO Team to jedyna okazja, aby na koszykarskim parkiecie zobaczyć Marcina Gortata w akcji. Łodzianin od wielu lat prowadzi drużynę gwiazdw starciu Wojskiem Polskim. Gortat Team to drużyna składająca się z gwiazd sportu, muzyki i filmu, które pod wodzą Marcina, walczą na boisku z zespołem żołnierzy Wojska Polskiego. Dotychczas u boku Marcina Gortata stanęli: Krzysztof „Jankes” Jankowski, Maciej Musiał, Anna Lewandowska, Borys Szyc i wielu innych. Mecz od wielu lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony kibiców jak również ogólnopolskich mediów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja Gminy Wieluń poprzez sport.
Dodano: 2022-11-21 - Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca realizacji inwestycji i remontów drogowych w Łodzi prowadzonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich (ZIM) oraz Zarząd Dróg i Transportu (ZDiT)
Dodano: 2022-11-18 - Promocja gospodarcza m. Łodzi i regionu łódzkiego w ramach spotkania z inwestorami, izbami, instytucjami okołobiznesowymi, etc. w 2022 r, realizowanego w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja ...”
Dodano: 2022-09-21 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2021-03-31 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2020-12-31 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-10-15 - "Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych"
Dodano: 2020-09-17 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-08-28 - Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych
Dodano: 2020-08-20 - Usługi w zakresie promocji - kampania reklamowa w biletomatach i paczkomatach
Dodano: 2020-06-19