Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt budowlano wykonawczy Przebudowa ul. Wyszyńskiego wraz z elementami małej architektury w Piekarach Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt budowlano wykonawczy Przebudowa ul. Wyszyńskiego wraz z elementami małej architektury w Piekarach Śląskich Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 Dz.U.nr 202 poz.2072 z dnia 16.09.2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. Dz.U.nr 130.poz.1389 z dnia 16.09.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym. Opracowanie powinno obejmować: 1. aktualizację mapy do celów projektowych, 2. uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, 3. projekt budowlano - wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu dla: - ulicy Wyszyńskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Bytomską do ronda z ulicą Solidarności , - plac ograniczony ulicą Bytomską i Karola Miarki, - plac przed kościołem pomiędzy budynkami ul.Wyszyńskiego 17 - 19 4. projekt cz.drogowa - wymiana nawierzchni ulicy Wyszyńskiego na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bytomską do ronda z ulicą Solidarności poprzez frezowanie i wykonanie nowej nakładki asfaltowej - wymiana nawierzchni chodników po obu stronach ul.Wyszyńskiego na odcinku j.w. - projekt zagospodarowania placu ograniczonego ul.Bytomską i Karola Miarki oraz placu przed kościołem z elementami małej architektury ławki,kosze,kwietniki, oświetlenie, parking itp.. po zatwierdzeniu koncepcji 5. projekt kanalizacji deszczowej - kanalizacja deszczowa od skrzyżowania z ul.Bytomską w kierunku ronda po prawej stronie oraz od ul.Sienkiewicza w kierunku ronda po lewej stronie z przyłączami wpustów ulicznych i odwodnień budynków 6. projekt kanalizacji sanitarnej od skrzyżowania z ul.Bytomską do ronda zakres rzeczowy uzgodnić z MPWiK 7. projekt sieci wodociągowej jak w pkt 6 8. projekt organizacji ruchu - docelowy i na czas prowadzenia robót, 9. przekładkę niezbędnych urządzeń podziemnych kolidujących z inwestycją, 10.zbiorcze zestawienie kosztów, 11. harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorysy inwestorskie, 12. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i opracowania dokumentów wymaganych dla uzyskania przywołanej decyzji, - uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew jeżeli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycją, - dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału IR opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Piekarach Śląskich, przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem uzyskania pozwolenia na budowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) - c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego , 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Wykonawca przedstawi w ofercie przetargowej: kserokopię uprawnień projektowych w zakresie branży drogowej, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej wraz z kserokopią członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualnym wpisem , c) wykaz usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia , z ostatnich 3 latach , a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, potwierdzonych referencjami - min. 3 szt. na każdą z branż : roboty drogowe, zewnętrzne roboty wodociągowo - kanalizacyjne , oświetlenia drogowego ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.:Rewitalizacja zdegradowanego budynku - Pałacu Rheinbabenów w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2016-05-30 - Opracowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WSL dla projektu: Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Siewierz oraz uzyskanie pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosku, a także opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla potrzeb projektu
Dodano: 2009-07-21