Przetargi.pl
Opracowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WSL dla projektu: Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Siewierz oraz uzyskanie pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosku, a także opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla potrzeb projektu

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WSL dla projektu: Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Siewierz oraz uzyskanie pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosku, a także opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla potrzeb projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wniosku wraz z załącznikami i złożenie kompletnego wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WSL dla projektu: Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Siewierz oraz uzyskanie pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosku a także opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla potrzeb projektu. Miejscem składania wniosku jest siedziba Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 23 wysoki parter sektror C. 1.Na realizację przedmiotowego projektu Gmina Siewierz otrzymała wstępną gwarancję zapewnienia środków w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. 2.Wniosek o dofinansowanie należy wypełnić zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie i innymi obowiązującymi wytycznymi dla Działania 2.1 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego - Priorytet II Społeczeństwo informacyjne. 3.Załączniki do wniosku należy wykonać zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz instrukcją wypełniania załączników do wniosku o dofinansowanie realizacji projektu w ramach RPO WSL Załączniki są integralną częścią Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu w ramach RPO WSL. 4.Projekt Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Siewierz planowany jest do realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj. 5.Zgodnie z instrukcją wypełniania załączników w przypadku projektów zaprojektuj i wybuduj obowiązkowym załącznikiem jest program funkcjonalno-użytkowy sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z wytycznymi j.w. 6.Do opracowanego wniosku wykonawca sporządzi i dołączy wszystkie wymagane załączniki, w tym w szczególności Studium Wykonalności oraz niezbędne dokumenty, opinie i decyzje dotyczące wpływu realizacji projektu na środowisko. 7.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wniosku w terminie do 15 grudnia 2009 r. i dokonania w razie wystąpienia konieczności wszystkich wymaganych uzupełnień wniosku, załączników i dokumentacji, powstałych w trakcie oceny formalnej i merytorycznej projektu dokonanej przez Instytucję Zarządzającą RPO. 8.Wybrany wykonawca będzie zobowiązny najpóźniej do dnia podpisania umowy do przedłożenia kalkulacji ceny ofertowej z wyszczególnieniem kosztów min. Studium wykonalności, programu funkcjonalno-użytkowego itp. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w wariancie najbardziej korzystnym dla Zamawiającego ( % dofinansowania ) 3.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 4.Warunki płatności: w terminie 30 dni, przelewem. 5.Dane pomocnicze: a)Fiszka projektu Programu Rozwoju Subregionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. b)Wariantowe koncepcje techniczno - ekonomiczne. Projekt Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Siewierz. c)Analiza wariantów koncepcji techniczno - ekonomicznych projektu Społeczeństwo informacyjne w Gminie Siewierz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Posiadają doświadczenie, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:co najmniej 1 Programu Funkcjonalno - Użytkowego lub projektu budowlano - wykonawczego dla budowy sieci szerokopasmowej i co najmniej 2 Studium Wykonalności opracowanych zgodnie z wytycznymi dla projektów ubiegających się o współfinansowanie ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego zakończonego przyjęciem dokumentów przez Instytucję Zarządzającą i ich pozytywną oceną formalną. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu usług - wg załącznika nr 4, oraz powinno być potwierdzone dokumentem, że prace te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 6.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i odbiorców. 7.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl; www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach