Przetargi.pl
Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.

Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, Zagórze k/Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.
    Zagórze k/Warszawy
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    REGON: 142011670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający spółka z udziałem jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - wbudowanie i uruchomienie w instalacji sanitarnej (wody) urządzenia jonizującego wraz z przeszkoleniem min 3 pracowników Zamawiającego, do obsługi i eksploatacji urządzenia jonizującego oraz eksploatacja urządzenia w okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt techniczny stanowiący załącznik nr 11 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.Część II – wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej wraz z montażem zasobnika ciepłej wody użytkowej o poj. 500 l oraz dwóch pomp ciepła wraz z robotami towarzyszącymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Projekt techniczny stanowiący załącznik nr 11 do SWZ- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ- Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 13 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W zakresie części I zamówienia Zamawiający nie stawia warunkuw powyższym zakresie.W zakresie części II zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał i przedłożył Zamawiającemu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN (dotyczy wyłącznie II części zamówienia).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Część I zamówieniaZamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wbudował co najmniej dwa urządzenia jonizujące wraz z ich uruchomieniem, o wartości zamówienia na co najmniej 30.000,00 zł każde. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał się wbudowaniem urządzeń jonizujących w ramach różnych zamówień, o ile suma wartości tych zamówień wyniosła co najmniej 60.000,00 zł.Część II zamówieniaa) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/wymianie instalacji wodnej w budynku, o wartości tych robót co najmniej 150.000,00 zł.b) Wykonawca musi dysponować 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub równoważne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach