Główny Urząd Miar ogłasza przetarg
- Adres: 00-139 Warszawa, Elektoralna 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Miar
Elektoralna 2
00-139 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 010415420 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania promocyjna projektu: „System informatyczny służący stworzeniu środowiska cyfrowego dla realizacji usług publicznych i zadań Głównego Urzędu Miar w sprawach tachografów – TRANS-TACHO”". - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu „System informatyczny służący stworzeniu środowiska cyfrowego dla realizacji usług publicznych i zadań Głównego Urzędu Miar w sprawach tachografów – TRANS-TACHO” w następującym zakresie:Etap 1 kampanii promocyjnej:1) przygotowanie zestawu ośmiu (8) infografik;2) produkcja i postprodukcja animacji 2D wraz z transkrypcją;Etap 2 kampanii promocyjnej:1) przygotowanie jednego artykułu sponsorowanego wraz z publikacją w dwóch (2) ogólnopolskich tytułach branżowych oraz prasie regionalnej (15 tytułów) w tym w e-wydaniach, o ile istnieją;2) przygotowanie i publikacja banerów reklamowych na dwóch portalach internetowych dla przewoźników drogowych;3) kampania zasięgowa w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem powierzchni reklamowej na nośnikach typu Citylight na wiatach przystankowych w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach V Ligi MLS Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Nożnej
Dodano: 2023-11-21 - Usługi przygotowania do emisji (paczka DCP/format kinowy) i emisja 30-sekundowego spotu filmowego dotyczące programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Cinema City, Helios i Multikino
Dodano: 2023-10-30 - Dostarczenie codziennego serwisu informacyjnego
Dodano: 2023-10-19